18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Tipsklub fik konfiskeret gevinster af nordicbet/betsafe

35 kommentarer
185 Visninger
[BetXpert bemærker: Tipsklubben kontaktede os via mail i juni og fortalte om sagen. Den maildialog sluttede med at Tipsklubben ikke ville levere dokumentation (de hævdede at have den) for at Betsson-pressechefen havde givet dem grønt lys til at åbne flere konti. Noget pressechefen afviste at have gjort. Uden den dokumentation er det svært at gøre noget. Hvis Tipsklubben i mellemtiden har ændret holdning og gerne udleverer dokumentationen, så hører vi meget gerne fra dem. Mvh BetXpert]

Advare kraftigt mod brug af nordicbet/betsafe (betsson group)

Hej.

Vi er en hobby oddsklub på vores arbejde, vi er 84 i klubben.

Det starter med vi opretter 3 kontis hos nordicbet, hvor vi får 3x2000,- i bonus vi spiller fra samme mobil (vi var dumme og naive, kendte ikke deres brede paragraf) vi taber på den ene konto og på de 2 andre vil vi trække 7.000,- og 7.500,- ud, de bliver desværre inddraget, grundet deres paragraf om man ikke må spille fra samme ip-adresse (det gjorde vi).
Efter kontakt med betsson groups pr/pressechef for vi godkendt vores klub og de udbetaler vores penge.
Jeg spørger direkte deres pressechef om vi skal lade være med at spille ved dem fremover, men nej det skal vi ikke vi skal bare ikke spille fra samme ip-adresse.

Vi starter op igen ved dem, da vi har en stor volume opretter vi igen 2 kontis ved nordicbet og 1 ved betsafe og så er det her betsson group virkelig viser deres sande jeg.
Vi er en stor arbejdsplads med firma computere og de 3 kontis bliver oprettet derfra, men alt spillet foregår på deres hver enkelts ip-adresse, vi taber 2.000,- på den ene nordicbet konto og på den anden brager vi afsted og kommer på 16-17.000,- her ringer nordicbet så til hende med kontoen (finder så ud af fra deres pr/pressechef at med det samme at det er en kvinde der opretter en konto så lyser deres lamper røde, ikke særligt diskriminerende ;-) ) hun svare på deres spørgsmål og vi spiller videre, vi ryger op på ca. 25.000,- så begynder vi at tabe og ender på 6.800,- vi vælger så at trække pengene ud (da de havde sat limit på vores spil) vi har haft en volume på 55.000,- på den enkelte konto, så vi er ikke ude efter at jagte bonusser (så ville vi jo nok have trukket ud efter bonussen var spillet fri.)
Igen tager nordicbet pengene og igen henviser til den brede paragraf, men denne gang har vi fulgt præcist de regler som deres pr./pressechef har angivet og for at gøre det kort så gør de det samme med 4.800,- på hendes betsafe konto.
Ja hun har oprettet kontoerne på arbejdet, hvor vi har samme ip-adresse, men aldrig spillet fra andet end sin egen ip-adresse. Nordicbet har haft alle muligheder for at meddele min kollega at hun gjorde noget forkert (de havde snakket med hende pr. telefon) men nej de har en bevist strategi de lader kunden blive ved med at spille og håber på man taber, hvis ikke så bruger man bare den vildt brede paragraf.

Den værste historie i det her kommer så da en af mine kollegaer, er også i oddsklubben, vælger selv at oprette en konto hos betsafe (opretter kontoen på arbejdet) men spiller alle sine spil fra sin egen mobil, da han så vil trække 10.000,- ud af de 17.000,- han har stående tager de også alle hans penge, det er jo direkte tyveri. Vi er 500 kollegaer og det kan jo ikke passe at hvis en udestående vælger at oprette en konto på vores arbejds computer og vinder så tager de bare vedkommes penge.

Vi har haft kontakt med deres pr./pressechef over 3 uger for at få det løst vi har lukket ham ind i vores hemmelige facebook gruppe for at vise at alt gå fair til, men alligevel vælger de at tilbageholde alle pengene, i alt har de taget 27.000,- fra vores oddsklub.

Det sidste er ikke sagt i denne sag, vi går videre til medierne med denne sag, de skal ikke blive ved med at snyde folk på denne måde.

35 Kommentar

Tilføj kommentar