Jeg har været væk fra bettingmarkedet i et stykke tid efterhånden, og for nylig dukkede lysten op påny.
For at komme godt i gang tænkte jeg, at jeg ville benytte en startbonus hos en bookmaker jeg ikke havde været hos før. Mit blik faldt på Expekts 200 kroners freebet, da et eventuelt tabt første væddemål ville give pengene retur - uden nogen form for restriktioner på dem.
Jeg satte mine 200 på en vovet trippel i Premier League i weekendens runde, og tabte. Man skal derefter sende sit brugernavn til supporten for at gøre krav på sin refund. Dette blev gjort, og Expekt bad derefter om dokumentation i form af en regning udstedt til mit navn og adresse og ID i form af pas eller kørekort. Det er de selvfølgelig i deres gode ret til, og jeg føjede dem.
Jeg scannede ind og sendte afsted og fik beskeden om, "at den ansvarlige afdeling ikke kunne godkende mit kørekort", og bad samtidig om at få det i farver.
Jeg har nu sendt mit kørekort i sort/hvid og i farver og til sidst en kopi af mit pas i farver (det skal bemærkes at jeg på alle kopier har overstreget de 4 sidste cifre i mit cpr-nr., da det ikke rager dem.), hvilket udmøntede i følgende mail fra deres support:
"Hej Casper.
Mange tak for din henvendelse.
Jeg må desværre meddele at dine kopier ikke er blevet accepteret og din spillekonto vil ikke blive genåbnet. Dette er ifølge vore regler og betingelser hvilket du kan læse på følgende link. Vores ansvarlige afdeling har ikke været tilfreds med de kopier du har sendt ind. Jeg beklager.
Jeg brokkede mig naturligvis, og forlangede en forklaring på hvorfor mit id ikke kunne godkendes. I svaret hertil svarede supporten med en henvisning til deres regler 2.6, hvor der står: "(3) Vi forbeholder os retten til omgånde at lukke en spillekonto, hvis ikke de angivne informationer synes korrekte." Punktum.
Det drejer sig selvfølgelig om småpenge i forhold til andre sager med andre bookmakere, som folk har haft, men synes alligevel jeg ville lukke galde ud, da det synes noget uprofessionelt at agere på denne måde, uden at kunne give mig en årsagsforklaring.
Har sjældent set noget dårligt fortalt om Expekt, og jeg følte mig derfor meget sikker med at samarbejde med dem. Desværre...
For at komme godt i gang tænkte jeg, at jeg ville benytte en startbonus hos en bookmaker jeg ikke havde været hos før. Mit blik faldt på Expekts 200 kroners freebet, da et eventuelt tabt første væddemål ville give pengene retur - uden nogen form for restriktioner på dem.
Jeg satte mine 200 på en vovet trippel i Premier League i weekendens runde, og tabte. Man skal derefter sende sit brugernavn til supporten for at gøre krav på sin refund. Dette blev gjort, og Expekt bad derefter om dokumentation i form af en regning udstedt til mit navn og adresse og ID i form af pas eller kørekort. Det er de selvfølgelig i deres gode ret til, og jeg føjede dem.
Jeg scannede ind og sendte afsted og fik beskeden om, "at den ansvarlige afdeling ikke kunne godkende mit kørekort", og bad samtidig om at få det i farver.
Jeg har nu sendt mit kørekort i sort/hvid og i farver og til sidst en kopi af mit pas i farver (det skal bemærkes at jeg på alle kopier har overstreget de 4 sidste cifre i mit cpr-nr., da det ikke rager dem.), hvilket udmøntede i følgende mail fra deres support:
"Hej Casper.
Mange tak for din henvendelse.
Jeg må desværre meddele at dine kopier ikke er blevet accepteret og din spillekonto vil ikke blive genåbnet. Dette er ifølge vore regler og betingelser hvilket du kan læse på følgende link. Vores ansvarlige afdeling har ikke været tilfreds med de kopier du har sendt ind.
Jeg beklager.
http://www.expekt.com/help.jsp…
Du ønskes en forsat god dag.
Skulle du ønske videre hjælp er du velkommen til at kontakte os igen.
Venlig Hilsen,
Kundeservice Medarbejder
Poker, Casino, Sportsbook, Bingo, Games, Supertoto
expekt.com
Mangas Gaming Malta Limited"
Jeg brokkede mig naturligvis, og forlangede en forklaring på hvorfor mit id ikke kunne godkendes. I svaret hertil svarede supporten med en henvisning til deres regler 2.6, hvor der står: "(3) Vi forbeholder os retten til omgånde at lukke en spillekonto, hvis ikke de angivne informationer synes korrekte." Punktum.
Det drejer sig selvfølgelig om småpenge i forhold til andre sager med andre bookmakere, som folk har haft, men synes alligevel jeg ville lukke galde ud, da det synes noget uprofessionelt at agere på denne måde, uden at kunne give mig en årsagsforklaring.
Har sjældent set noget dårligt fortalt om Expekt, og jeg følte mig derfor meget sikker med at samarbejde med dem. Desværre...