Hej Betxpert
Jeg har fulgt med på Betxpert fra sidelinjen og synes der er mange spænende ting her på siden.
Jeg er dog røget ind i et lille problem. Jeg har været kunde hos Nordicbet siden 2018 og har spillet hos dem frem og tilbage. Jeg har et lille plus hos dem, men ikke decideret noget særligt.
Jeg kan dog ikke rigtigt spille hos dem længere da jeg bliver mødt af "Dit loginforsøg kunne ikke registreres. Kontakt venligst kundeservice for yderligere information."
Den besked fik jeg tilbage omkring 2. maj eller noget. Så jeg kontaktede dem selvfølgelig. Her får jeg at vide at min konto er til et sikkerhedstjek eller kontotjek kalder de det. Jeg spørger kundeservice om de ved hvad det drejer sig om og hvor lang tid det tager. De har blandt andet sagt at det er en standardprocedure for kunder og derudover ved de ikke hvor lang tid det tager. De siger det er en anden afdeling der står for det og det er hurtigt klart for mig at de ved absolut intet om sikkerhedstjek / kontotjek.
Jeg har spurgt til det en gang i mellem for at høre hvor langt de er nået, men det er de samme autosvar jeg får fra kundeservice hver gang. De ved ikke hvornår der sker noget.
På nuværende tidspunkt tror jeg slet ikke der nogensinde sker noget. Ikke engang en eller anden form for tilbagemelding. Jeg er vidst heldig, hvis jeg kan få lov at logge ind i løbet af 2020.
Er der nogen af jer eksperter her på siden der har erfaring med hvad sikkerhedstjek / kontotjek indebærer og hvor lang tid det eventuelt tager ?
Jeg har været ret glad for at spille hos Nordicbet, da de ofte har ret høje odds på de store fodboldligaer, hvor jeg plejer at indgå de fleste af mine bets. Det er lidt trist ikke at kunne spille hos Nordicbet i øjeblikket, specielt nu hvor der rigtig er begyndt at være gang i fodbold igen.
Jeg vil sætte pris på, hvis der er en herinde der kan gøre mig lidt klogere :)
Jeg har fulgt med på Betxpert fra sidelinjen og synes der er mange spænende ting her på siden.
Jeg er dog røget ind i et lille problem. Jeg har været kunde hos Nordicbet siden 2018 og har spillet hos dem frem og tilbage. Jeg har et lille plus hos dem, men ikke decideret noget særligt.
Jeg kan dog ikke rigtigt spille hos dem længere da jeg bliver mødt af "Dit loginforsøg kunne ikke registreres. Kontakt venligst kundeservice for yderligere information."
Den besked fik jeg tilbage omkring 2. maj eller noget. Så jeg kontaktede dem selvfølgelig. Her får jeg at vide at min konto er til et sikkerhedstjek eller kontotjek kalder de det. Jeg spørger kundeservice om de ved hvad det drejer sig om og hvor lang tid det tager. De har blandt andet sagt at det er en standardprocedure for kunder og derudover ved de ikke hvor lang tid det tager. De siger det er en anden afdeling der står for det og det er hurtigt klart for mig at de ved absolut intet om sikkerhedstjek / kontotjek.
Jeg har spurgt til det en gang i mellem for at høre hvor langt de er nået, men det er de samme autosvar jeg får fra kundeservice hver gang. De ved ikke hvornår der sker noget.
På nuværende tidspunkt tror jeg slet ikke der nogensinde sker noget. Ikke engang en eller anden form for tilbagemelding. Jeg er vidst heldig, hvis jeg kan få lov at logge ind i løbet af 2020.
Er der nogen af jer eksperter her på siden der har erfaring med hvad sikkerhedstjek / kontotjek indebærer og hvor lang tid det eventuelt tager ?
Jeg har været ret glad for at spille hos Nordicbet, da de ofte har ret høje odds på de store fodboldligaer, hvor jeg plejer at indgå de fleste af mine bets. Det er lidt trist ikke at kunne spille hos Nordicbet i øjeblikket, specielt nu hvor der rigtig er begyndt at være gang i fodbold igen.
Jeg vil sætte pris på, hvis der er en herinde der kan gøre mig lidt klogere :)