Hej. Sidste sommer satte jeg 5000kr på FCK som vinder af Superligaen 2022/2023. Der er blevet foretaget 5 indbetalinger af 1000kr hver via paypal. Når jeg går ind på 888sport kan jeg ikke se mit bet i min spilhistorik, men når jeg går ind i kontrolcenter, så kan jeg se at jeg har åbne indsatser for 5000kr, dog uden at kunne se noget spilID eller andet der kan identificere mit spil.(billede vedlagt) Jeg har kontaktet 888s livesupport flere gange nu og de virker ret inkompetente. Den sidste melding fra dem er, at de kan bekræfte at jeg INTET spil har på FCK som vinder af Superligaen. Det har jeg selvfølgelig brokket mig ret kraftigt over og nu vil de undersøge sagen én gang mere. Jeg er ret urolig for at såfremt FCK går hen og vinder ligaen, at de simpelthen vil fortælle mig at der er sket en fejl og at spillet ikke er gyldigt. Hvad kan jeg lige gøre her?
Jeg har kontaktet 888s livesupport flere gange nu og de virker ret inkompetente. Den sidste melding fra dem er, at de kan bekræfte at jeg INTET spil har på FCK som vinder af Superligaen. Det har jeg selvfølgelig brokket mig ret kraftigt over og nu vil de undersøge sagen én gang mere.
Jeg er ret urolig for at såfremt FCK går hen og vinder ligaen, at de simpelthen vil fortælle mig at der er sket en fejl og at spillet ikke er gyldigt. Hvad kan jeg lige gøre her?