Hej BetXpert,
Min bror sagde I måske kunne være behjælpelige med min sag.
Jeg ville gerne sætte nogle spil under VM, så jeg fik oprettet mig en konto hos Partybets til formålet. Under hele VM var der problemer hos Partybets som gjorde jeg ikke kunne verificere mit CPR-nr (noget jeg troede blev gjort automatisk når man loggede ind med Nem ID?), men jeg lagde ikke så meget i det, da min bror sagde de sender en mail når man skal sende ID.
VM gik over stok og sten og jeg vandt 20.000 kr. Efter VM ville jeg gerne udbetale, men da jeg ville logge ind havde de lukket min konto. Jeg sendte dem derfor en email og fik at vide de har inddraget alle mine gevinster fordi jeg ikke har verificeret min konto.
Nu har jeg forsøgt den sidste måned at tale dem til fornuft, men de mener det er mit ansvar at verificere min konto, selvom det er dem som har haft tekniske problemer. De har indrømmet på mail at der har været tekniske problemer og at de ikke engang har sendt mig en mail hvor de spørger efter mit ID.
Det syge er at der åbenbart står i Spillemyndighedens lov at en bookmaker har ret til at beholde alle gevinster hvis ens konto ikke er verificeret efter 30 dage. Også selvom det har været umuligt for mig at blive verificeret - medmindre jeg selvfølgelig havde gennemlæst de 30 siders betingelser hvor de skriver det er MIT ansvar.
Spillemyndigheden skriver dog at Partybets skal sende mig en mail om verificering, hvilket de ikke har gjort - men Partybets er selvfølgelig ligeglade.
Umiddelbart efter VM var jeg glad og tog på ferie hvor en del af de penge blev brugt, da jeg tænkte det var en ren formalitet at få dem udbetalt. Derfor står jeg nu i en meget dårlig situation og føler egentlig Spillemyndigheden har åbnet op for at Partybets kan snyde.
En anden ting er at Partybets vel ikke havde tilbagebetalt mine tab såfremt min konto ikke var blevet verificeret?
Jeg håber nogen tog sig tiden til at læse dette halv-lange indlæg og er lige så forargede som mig. Er det noget BetXpert evt kan hjælpe med? Ellers synes jeg i hvert fald det skal ind i Partybets anmeldelse at de beholder alle dine penge hvis de går ned med tekniske fejl.
Vh
Min bror sagde I måske kunne være behjælpelige med min sag.
Jeg ville gerne sætte nogle spil under VM, så jeg fik oprettet mig en konto hos Partybets til formålet. Under hele VM var der problemer hos Partybets som gjorde jeg ikke kunne verificere mit CPR-nr (noget jeg troede blev gjort automatisk når man loggede ind med Nem ID?), men jeg lagde ikke så meget i det, da min bror sagde de sender en mail når man skal sende ID.
VM gik over stok og sten og jeg vandt 20.000 kr. Efter VM ville jeg gerne udbetale, men da jeg ville logge ind havde de lukket min konto. Jeg sendte dem derfor en email og fik at vide de har inddraget alle mine gevinster fordi jeg ikke har verificeret min konto.
Nu har jeg forsøgt den sidste måned at tale dem til fornuft, men de mener det er mit ansvar at verificere min konto, selvom det er dem som har haft tekniske problemer. De har indrømmet på mail at der har været tekniske problemer og at de ikke engang har sendt mig en mail hvor de spørger efter mit ID.
Det syge er at der åbenbart står i Spillemyndighedens lov at en bookmaker har ret til at beholde alle gevinster hvis ens konto ikke er verificeret efter 30 dage. Også selvom det har været umuligt for mig at blive verificeret - medmindre jeg selvfølgelig havde gennemlæst de 30 siders betingelser hvor de skriver det er MIT ansvar.
Spillemyndigheden skriver dog at Partybets skal sende mig en mail om verificering, hvilket de ikke har gjort - men Partybets er selvfølgelig ligeglade.
Umiddelbart efter VM var jeg glad og tog på ferie hvor en del af de penge blev brugt, da jeg tænkte det var en ren formalitet at få dem udbetalt. Derfor står jeg nu i en meget dårlig situation og føler egentlig Spillemyndigheden har åbnet op for at Partybets kan snyde.
En anden ting er at Partybets vel ikke havde tilbagebetalt mine tab såfremt min konto ikke var blevet verificeret?
Jeg håber nogen tog sig tiden til at læse dette halv-lange indlæg og er lige så forargede som mig. Er det noget BetXpert evt kan hjælpe med? Ellers synes jeg i hvert fald det skal ind i Partybets anmeldelse at de beholder alle dine penge hvis de går ned med tekniske fejl.
Vh