18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Partybets - konto lukkes på trods af godkendt verifikation

2 kommentarer
2 Visninger
For omkring en måneds tid siden oprettede jeg mig hos Partybets, og indbetalte 1000kr. Fik hurtigt spillede pengene op og så sent som igår, stod der 8000kr på kontoen. Trods en langsom verifikation blev min konto verificeret efter en to ugers tid efter oprettelsen af Partybets kontoen ved indsendelse af sygesikringsbevis samt kørekort. Men selv efter verifikationen fandt sted og blev bekræftet, var det ikke muligt for mig at udbetale mine penge, da der åbenbart er fejl i deres system. Jeg blev nu bedt om yderligere at sende billeder af mit login med nem-id vedhæftet dato og tid på selve billedet. Efter en mindre misforståelse sendte jeg igen nogle nye billeder ind, hvor dato og klokkeslæt tydeligt fremkommer, men de blev af en eller anden grund afvist. Jeg indsendte for nyligt nogle nye billeder til at blive godkendt endnu en gang, men har stadig ikke fået svar på disse.

Nu har jeg så modtaget en mail om, at min konto bliver lukket, på trods af at den ER verificeret og dvs. ikke en midlertidig konto! Jeg har op til flere gange fået at vide, at den er blevet verificeret (har dokumentation i form af mails, kontoen status stod som "verificeret" under kontooplysninger). Fejlen ligger i, siger de selv, at systemet ikke har opfattet, at jeg har logget ind med nem-id, selvom jeg har gjort dette utallige gange.

Spørger nu til råds på betxpert, da jeg ikke ved hvad jeg skal gøre, og da jeg føler at Partybets kundeservice er inhabil.

2 Kommentar

Tilføj kommentar