Jeg kunne godt tænke mig, at høre andres mening om følgende:
d. 26/11 laver jeg et væddemål på kampen Dortmund - Napoli. Jeg spiller 4350 kr på at José Callejón - Napoli ikke scorer i kampen til odds 1.3.
Som bekendt scorede han ikke i kampen, så jeg tænker ikke videre over det (og tænker slet ikke at det er min opgave at se om Nordicbet kan gøre deres arbejde korrekt).
I dag opdager jeg så ved gennemgang af min konto, at DE har afgjort væddemålet forkert. Der står at han har scoret, og jeg har tabt væddemålet.
Jeg tænker, at det skal de bare gøres opmærksomme på, og så bliver det selvfølgelig ændret, så jeg kontakter deres kundeservice og får følgende svar:
Hej anders,
Tak for din mail.
Jeg har kontaktet vores odds afdeling omkring dette væddemål, men desværre kan de ikke ændre resultatet nu, ifølge vores regler og vilkår hvor der står:
3.1 Protester eller klager vedrørende væddemål skal sendes til os inden for 14 dage efter objektets oprindelige starttidspunkt. Protester eller klager modtaget efter tidsfristens udløb behandles ikke. Klager sendes på mail til support@nordicbet.com.
Vi beklager ulejligheden mange gange.
Med venlig hilsen, Amy
Jeg er lidt(faktisk meget) rystet over, at de kun forholder sig til en tidsfrist, og overhovedet ikke forholder sig til, at de selv har lavet en KÆMPE fejl, som de burde undskylde, og skynde sig at rette op på.
Det svarer lidt til at min arbejdsgiver "glemmer" at udbetale min løn, og hvis jeg ikke klager inden fjorten dage beholder han dem.
d. 26/11 laver jeg et væddemål på kampen Dortmund - Napoli. Jeg spiller 4350 kr på at José Callejón - Napoli ikke scorer i kampen til odds 1.3.
Som bekendt scorede han ikke i kampen, så jeg tænker ikke videre over det (og tænker slet ikke at det er min opgave at se om Nordicbet kan gøre deres arbejde korrekt).
I dag opdager jeg så ved gennemgang af min konto, at DE har afgjort væddemålet forkert. Der står at han har scoret, og jeg har tabt væddemålet.
Jeg tænker, at det skal de bare gøres opmærksomme på, og så bliver det selvfølgelig ændret, så jeg kontakter deres kundeservice og får følgende svar:
Hej anders,
Tak for din mail.
Jeg har kontaktet vores odds afdeling omkring dette væddemål, men desværre kan de ikke ændre resultatet nu, ifølge vores regler og vilkår hvor der står:
3.1 Protester eller klager vedrørende væddemål skal sendes til os inden for 14 dage efter objektets oprindelige starttidspunkt. Protester eller klager modtaget efter tidsfristens udløb behandles ikke. Klager sendes på mail til support@nordicbet.com.
Vi beklager ulejligheden mange gange.
Med venlig hilsen,
Amy
Jeg er lidt(faktisk meget) rystet over, at de kun forholder sig til en tidsfrist, og overhovedet ikke forholder sig til, at de selv har lavet en KÆMPE fejl, som de burde undskylde, og skynde sig at rette op på.
Det svarer lidt til at min arbejdsgiver "glemmer" at udbetale min løn, og hvis jeg ikke klager inden fjorten dage beholder han dem.
Hvad synes I?