Jeg var på besøg hos svigerfar for 14 dage siden. Han ville gerne spille lidt odds på nettet, som han ikke just er voldsom fortrolig med. Han ville åbne en konto hos DS. Desværre var jeg dum nok til at anbefale ham en konto hos Nordicbet, da der var en del mere bonus at hente.Som gammel revisor var han nem at overtale, så jeg hjalp ham med at åbne en konto.
Jeg havde allerede glemt alt om det, indtil i formiddags, hvor svigerfar ringede. Nordicbet havde sgu lukket hans konto. Når han prøvede at logge ind, fik han at vide, at kontoen var inaktiv. Jeg spurgte om de ikke havde sendt ham en mail. Det havde Nordicbet ikke. Så spurgte jeg om han havde ramt et odds 100 og fået kontoen til at svulme urimelig meget, men som den gamle revisor han er, kunne kunne han fortælle, at han havde omsat for 2000 kr. og forøget beholdningen til ca. 3200 kr fra de oprindeligt indsatte 2000 kr (1000 + 1000 kr bonus).
Jeg forklarede ham, at han skulle kontakte Nordicbet. Det gjorde han så. Ingen undskyldning fra Nordicbet. Her kan man tilsyneladende lukke kundernes konto uden at orientere dem endsige beklage. De stillede ham en række kontrolspørgsmål (uha, uha, hvad er det dog for en opførsel, manden har lige indbetalt 1000 kr, og omsat for et par 1000 kr.). Dem svarede han naturligvis på, og bad om en forklaring. Den fik han ikke, men fik at vide at 'sagen' ville gå videre til en afdeling, der så ville genåbne hans konto. Jeg snakkede med ham for en time siden, og Nordicbet har stadig ikke åbnet kontoen.
Jeg ville egentlig gerne klage på hans vegne, men som det så ofte er nævnt herinde, er der ingen reel klageinstans. Man kan sg... da ikke bare lukke en kundes konto uden at advisere ham, og når han ringer, vil man ikke fortælle, hvornår man genåbner den. Hold da op, hvor er det bare groft. Nordicbet bruger mange penge på sine promotions, men hvis det er måden, man behandler nye kunder på, så spilder man sine penge og sin energi.
Jeg føler mig godt nok noget flov over at have anbefalet dem.
Han ville åbne en konto hos DS. Desværre var jeg dum nok til at anbefale ham en konto hos Nordicbet, da der var en del mere bonus at hente.Som gammel revisor var han nem at overtale, så jeg hjalp ham med at åbne en konto.
Jeg havde allerede glemt alt om det, indtil i formiddags, hvor svigerfar ringede. Nordicbet havde sgu lukket hans konto. Når han prøvede at logge ind, fik han at vide, at kontoen var inaktiv.
Jeg spurgte om de ikke havde sendt ham en mail. Det havde Nordicbet ikke. Så spurgte jeg om han havde ramt et odds 100 og fået kontoen til at svulme urimelig meget, men som den gamle revisor han er, kunne
kunne han fortælle, at han havde omsat for 2000 kr. og forøget beholdningen til ca. 3200 kr fra de oprindeligt indsatte 2000 kr (1000 + 1000 kr bonus).
Jeg forklarede ham, at han skulle kontakte Nordicbet. Det gjorde han så. Ingen undskyldning fra Nordicbet. Her kan man tilsyneladende lukke kundernes konto uden at orientere dem endsige beklage.
De stillede ham en række kontrolspørgsmål (uha, uha, hvad er det dog for en opførsel, manden har lige indbetalt 1000 kr, og omsat for et par 1000 kr.). Dem svarede han naturligvis på, og bad om en forklaring.
Den fik han ikke, men fik at vide at 'sagen' ville gå videre til en afdeling, der så ville genåbne hans konto. Jeg snakkede med ham for en time siden, og Nordicbet har stadig ikke åbnet kontoen.
Jeg ville egentlig gerne klage på hans vegne, men som det så ofte er nævnt herinde, er der ingen reel klageinstans. Man kan sg... da ikke bare lukke en kundes konto uden at advisere ham, og når han ringer, vil man ikke fortælle, hvornår man genåbner den. Hold da op, hvor er det bare groft. Nordicbet bruger mange penge på sine promotions, men hvis det er måden, man behandler nye kunder på, så spilder man sine penge og sin energi.
Jeg føler mig godt nok noget flov over at have anbefalet dem.
Mvh
A