18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Nordicbet har konfiskeret 30.000 Kr.

43 kommentarer
26 Visninger
Min kæreste har spillet på Nordicbet for at få den bonus der blev tilbudt her på siden, da bonusen var frispillet fik hun denne besked fra Nordicbet adresseret til mig, men jeg har aldrig spillet på Nordicbet, hun oprettede bonussen fra sig egen telefon, hun har dog verificeret sig på vores fælles computer.

Idet jeg aldrig har spillet på nordicbet kan dette være rigtig? Vil være meget taknemlig hvis nogen herinde har lidt erfaring de er villige til at dele.

Nordicbet skrev et indlæg i #1
Hej Bo,

Vi kontakter dig vedrørende din konto hos Nordicbet.dk

Vi informere dig om at din konto hos Nordicbet.dk er blevet undersøgt af vores sikkerheds afdeling. De har i den forbindelse fundet et brud på vores vilkår og betingelser. Grundet dette brud er midler fra bonusser og gevinster er blevet tilbageholdt. Din indbetaling på 2000 kr er blevet refunderet til din konto Du kan læse om vores vilkår og betingelser her.

Vi kan informere om at det er følgende punkt der henvises til: 5.2. Ethvert bonustilbud fra NordicBet gælder kun én gang pr. kundekonto, computer, husstand, IP-adresse og andre steder med en delt computer (kontor, bibliotek, universitet osv.).

Vi er klar over at dette ikke er en rar mail at modtage, men vi kan bekræfte at beslutningen står ved magt.

Vi ønsker dig en god dag, trods dette.

43 Kommentar

Tilføj kommentar