Dette her kan ikke være normalt, eller det virkelig normalt ved Nordicbet.....
Jeg har brugt denne bookmaker i flere år, aldrig haft problemer med dem, de har altid udbetalt meget hurtigt via Skrill. Jeg har været en meget tilfreds kunde, lige til i går(25 Juli).
Jeg sidder og spiller live, sætter et ret stort beløb på en tenniskamp, spillet bliver dog aldrig sat, der spillet bliver lukket for spil, det står der med fede store røde bogstaver, fint nok. Jeg tjekker min saldo, og pengene er ikke hævet. 4-5 minutter senere vil jeg lave et nyt spil, men nu er mine penge blevet hævet, men spillet er ikke at finde i aktive spil, det dukker først op 5 minuuter senere, og er på et udfald som jeg aldrig har ville spiller, dog fra samme kamp, hvor spillet først blev anulleret fra.
Jeg kontakter kundeservice via chat(Anna), får intet hjælp, de stiller om til deres afdeling som styre dette her, og her får jeg at vide at der ingen fejl er sket, det er mit eget ansvar, pengene er tabt.
Jeg beder dem straks om at lukke min konto, jeg får en mail fra en shift leder, og han skriver klokken 20.00, at min konto nu er lukket.
Mandag morgen klokken 07.56 bliver der så hævet 3 x 400 kroner på mit kort, fra Nordicbet.
Kontakter dem, da jeg ingen konto mere har ved dem, og den har været lukket siden klokken 20.00, mandag aften, og her er deres svar, at det ikke er dem, da jeg så viser dem, at det er dem(Banken beviser det), så er det omkostninger, som det bliver udlagt, og pengene er væk.
Jeg har nu gjort indsigelse imod Nordicbet, lukket mit kort, samt overvejer om der er andre måde at "ramme" dem på-
[Vi har fra BetXperts side bedt HB Køge kontakte os. Indtil han henvender sig til os, og vi kan se på sagen og tage den op med NordicBet, kan vi ikke vide hvad der op og ned i sagen - dvs om udlægningen i indlæg 1 er korrekt.]
Jeg har brugt denne bookmaker i flere år, aldrig haft problemer med dem, de har altid udbetalt meget hurtigt via Skrill. Jeg har været en meget tilfreds kunde, lige til i går(25 Juli).
Jeg sidder og spiller live, sætter et ret stort beløb på en tenniskamp, spillet bliver dog aldrig sat, der spillet bliver lukket for spil, det står der med fede store røde bogstaver, fint nok. Jeg tjekker min saldo, og pengene er ikke hævet. 4-5 minutter senere vil jeg lave et nyt spil, men nu er mine penge blevet hævet, men spillet er ikke at finde i aktive spil, det dukker først op 5 minuuter senere, og er på et udfald som jeg aldrig har ville spiller, dog fra samme kamp, hvor spillet først blev anulleret fra.
Jeg kontakter kundeservice via chat(Anna), får intet hjælp, de stiller om til deres afdeling som styre dette her, og her får jeg at vide at der ingen fejl er sket, det er mit eget ansvar, pengene er tabt.
Jeg beder dem straks om at lukke min konto, jeg får en mail fra en shift leder, og han skriver klokken 20.00, at min konto nu er lukket.
Mandag morgen klokken 07.56 bliver der så hævet 3 x 400 kroner på mit kort, fra Nordicbet.
Kontakter dem, da jeg ingen konto mere har ved dem, og den har været lukket siden klokken 20.00, mandag aften, og her er deres svar, at det ikke er dem, da jeg så viser dem, at det er dem(Banken beviser det), så er det omkostninger, som det bliver udlagt, og pengene er væk.
Jeg har nu gjort indsigelse imod Nordicbet, lukket mit kort, samt overvejer om der er andre måde at "ramme" dem på-
[Vi har fra BetXperts side bedt HB Køge kontakte os. Indtil han henvender sig til os, og vi kan se på sagen og tage den op med NordicBet, kan vi ikke vide hvad der op og ned i sagen - dvs om udlægningen i indlæg 1 er korrekt.]