Hej alle
Jeg vil lige skrive en meget negativ erfaring jeg har haft med bookmakeren Tonybet. Det bliver en lidt lang smøre, men jeg synes det er vigtigt at andre bliver opmærksomme på hvad man kan komme ud for som kunde hos dem.
Jeg begyndte at bruge tonybet i januar, og satte i starten en del spil, ligsom jeg har ind- og udbetalt flere gange. Da jeg indbetalte første gang fik jeg velkomstbonus, og der var ingen problemer med at udbetale de første to gange efter jeg havde sendt dem mit ID og udskrift fra Skrill.
De giver mig relativt hurtigt en meget lav limit, hvilket nok skyldes at jeg ret målrettet er gået efter betvalue, og de odds der ligger for højt ift. markedet. Jeg vil derfor udbetale mit indestående, da det praktisk talt ikke er muligt at bruge kontoen med så lave limits.
Efter jeg har ventet et par dage på min udbetaling vil de ringe mig op for at lave et "verifikationsopkald". Jeg tænkte det bare ville være for at bekræfte mit sidderhedsspørgsmål/svar, men det har mere karakter af et forhør hvor de spørger ind til detaljer om hvilke sportsgrene jeg har spillet på, hvor mange gange jeg har indbetalt og hvor store beløb. Han er meget venlig og siger at han lige skal sende svarene til deres sikkerhedsafdeling så de kan verificere kontoen.
Efter opkaldet rykker jeg flere gange for hvornår de har verificeret kontoen, og hvornår udbetalingen kommer. Da de endelig svarer får jeg at vide at vide at min konto er lukket permanent og jeg ikke får mine penge udbetalt. "Den er blevet pga. uoverensstemmelse mellem de svar du har angivet, og hvad vi har registreret."
Jeg svarede så vidt jeg ved rigtigt på alle spørgsmålene, men han bekræftede kun at svaret på sikkerhedsspørgsmålet var rigtigt. Det tog mig dog lidt tid at svare på hvor meget jeg præcist havde indbetalt, jeg går ikke rundt og husker detaljerne i hovedet, men skriver det ned i mit regnskab. Jeg kunne derfor åbne mit regnskab og give ham de præcise beløb.
De siger de normalt ville have udbetalt mit indskud, men da jeg allerede har fået udbetalt mere end det konfiskerer de mit indestående (3800kr). Jeg kan dog ikke finde ud af hvad det skulle være de mener jeg har svaret direkte forkert på.
Jeg bliver selvfølgelig vred og skriver til dem flere gange for at finde ud af hvad det er de mener jeg har gjort forkert, og hvorfor de ikke vil udbetale pengene. Hver gang får jeg standardsvaret at "Grundet vores interne politik kan vi ikke forklare i specifikke detaljer, hvad det er i din samtale, som har ført til denne beslutning."
Senere i mailkorrespondencen får jeg at vide at "Der er handlet imod vores regler hos TonyBet, hvorfor din konto er permanent lukket"
Jeg kan dog ikke få at vide hvilke regler jeg har handlet imod, og jeg kan heller ikke få at vide hvad det er for en handling der udgør problemet.
Lige meget hvad jeg skriver til dem får jeg de samme standardsvar.
Tonybet lukker min konto og beholder mine penge, og de kan ikke give nogen forklaring på hvorfor.
Derfor står jeg lige nu i en situation hvor jeg ikke ved om der er noget at gøre, eller om de virkelig kan tillade sig bare vilkårligt at lukke ens konto og tage pengene, uden at give nogen reel forklaring. Nogen bud?
Derudover vil jeg bare gerne dele historien for at andre ikke skal risikere at havne i lignende situationer. Man har åbenbart som kunde hos tonybet grund til, at frygte at de ringer en op og derefter lukket ens konto uden at ville forklare årsagen.
Tak fordi i læste med
Jeg vil lige skrive en meget negativ erfaring jeg har haft med bookmakeren Tonybet. Det bliver en lidt lang smøre, men jeg synes det er vigtigt at andre bliver opmærksomme på hvad man kan komme ud for som kunde hos dem.
Jeg begyndte at bruge tonybet i januar, og satte i starten en del spil, ligsom jeg har ind- og udbetalt flere gange. Da jeg indbetalte første gang fik jeg velkomstbonus, og der var ingen problemer med at udbetale de første to gange efter jeg havde sendt dem mit ID og udskrift fra Skrill.
De giver mig relativt hurtigt en meget lav limit, hvilket nok skyldes at jeg ret målrettet er gået efter betvalue, og de odds der ligger for højt ift. markedet. Jeg vil derfor udbetale mit indestående, da det praktisk talt ikke er muligt at bruge kontoen med så lave limits.
Efter jeg har ventet et par dage på min udbetaling vil de ringe mig op for at lave et "verifikationsopkald". Jeg tænkte det bare ville være for at bekræfte mit sidderhedsspørgsmål/svar, men det har mere karakter af et forhør hvor de spørger ind til detaljer om hvilke sportsgrene jeg har spillet på, hvor mange gange jeg har indbetalt og hvor store beløb. Han er meget venlig og siger at han lige skal sende svarene til deres sikkerhedsafdeling så de kan verificere kontoen.
Efter opkaldet rykker jeg flere gange for hvornår de har verificeret kontoen, og hvornår udbetalingen kommer. Da de endelig svarer får jeg at vide at vide at min konto er lukket permanent og jeg ikke får mine penge udbetalt. "Den er blevet pga. uoverensstemmelse mellem de svar du har angivet, og hvad vi har registreret."
Jeg svarede så vidt jeg ved rigtigt på alle spørgsmålene, men han bekræftede kun at svaret på sikkerhedsspørgsmålet var rigtigt. Det tog mig dog lidt tid at svare på hvor meget jeg præcist havde indbetalt, jeg går ikke rundt og husker detaljerne i hovedet, men skriver det ned i mit regnskab. Jeg kunne derfor åbne mit regnskab og give ham de præcise beløb.
De siger de normalt ville have udbetalt mit indskud, men da jeg allerede har fået udbetalt mere end det konfiskerer de mit indestående (3800kr). Jeg kan dog ikke finde ud af hvad det skulle være de mener jeg har svaret direkte forkert på.
Jeg bliver selvfølgelig vred og skriver til dem flere gange for at finde ud af hvad det er de mener jeg har gjort forkert, og hvorfor de ikke vil udbetale pengene. Hver gang får jeg standardsvaret at "Grundet vores interne politik kan vi ikke forklare i specifikke detaljer, hvad det er i din samtale, som har ført til denne beslutning."
Senere i mailkorrespondencen får jeg at vide at "Der er handlet imod vores regler hos TonyBet, hvorfor din konto er permanent lukket"
Jeg kan dog ikke få at vide hvilke regler jeg har handlet imod, og jeg kan heller ikke få at vide hvad det er for en handling der udgør problemet.
Lige meget hvad jeg skriver til dem får jeg de samme standardsvar.
Tonybet lukker min konto og beholder mine penge, og de kan ikke give nogen forklaring på hvorfor.
Derfor står jeg lige nu i en situation hvor jeg ikke ved om der er noget at gøre, eller om de virkelig kan tillade sig bare vilkårligt at lukke ens konto og tage pengene, uden at give nogen reel forklaring. Nogen bud?
Derudover vil jeg bare gerne dele historien for at andre ikke skal risikere at havne i lignende situationer. Man har åbenbart som kunde hos tonybet grund til, at frygte at de ringer en op og derefter lukket ens konto uden at ville forklare årsagen.
Tak fordi i læste med