Jeg har lige oprettet konto hos bet365 pga deres åbningstilbud. Desværre fik jeg ikke bonus da jeg (åbenbart) har haft konto hos dem 5-7 år tidligere. Det havde jeg glemt og fair nok, jeg så ikke får bonus. Det der undrer mig meget er deres meget små limets på ca. 30 kr. for de fleste spil. Eksempelvis kunne jeg maks sætte 22 kr.pr spil i en "trixie" med man utd, Fulham og Cardiff. Synes det er mærkeligt når der er tale om en af de største ligaer og når jeg aldrig tidligere har lavet overskud hos dem. ( jeg er absolut hyggespiller). Vil bare høre om disse limets er helt alm. Bet365 politik? Dvs er disse meget små limets for jer også?
Det der undrer mig meget er deres meget små limets på ca. 30 kr. for de fleste spil. Eksempelvis kunne jeg maks sætte 22 kr.pr spil i en "trixie" med man utd, Fulham og Cardiff. Synes det er mærkeligt når der er tale om en af de største ligaer og når jeg aldrig tidligere har lavet overskud hos dem. ( jeg er absolut hyggespiller). Vil bare høre om disse limets er helt alm. Bet365 politik? Dvs er disse meget små limets for jer også?