18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Kan man efter forgodtbefindende nægte folk bonus?#Bet365!

5 kommentarer
1 Visninger
Jeg er rimelig ny i betting sammenhæng og har/havde oprettet en profil hos Bet365 - men synes, jeg har haft en dårlig oplevelse. Jeg vil derfor blot forhøre mig om jeg har ret i min påstand - eller om det er helt normal procedure - og blot er mig, der er gal på den!

Jeg satte 500 kroner ind i forgårs, da jeg så, at man kunne få en bonus på 100%. Jeg spillede lidt frem og tilbage. Og i går stod den på 590 kroner. Da jeg forsøgte at få bonussen sat ind, så skrev de, at den var ugyldig. Envidere ku jeg ik få lov at spille for mere end 22 kroner(en eller anden limit).

Nu kommer min irritation så. Da jeg ringede til kundeservice fik jeg at vide, at de ikke ville give mig bonus, selvom jeg havde sat penge ind - og i princippet kunne have tabt dem. Deres argument var: ja, det ville de bare ikke gøre i mit tilfælde. Jeg kunne klage, hvis jeg havde lyst.
Og ift hvorfor jeg pludselig ikke kunne spille for mere end 22 kroner, der var svaret det samme.

Jeg ville bare høre om det er noget, der sker tit - eller jeg bare har været pænt uheldig.

mv lars

5 Kommentar

Tilføj kommentar