18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Jeg vandt 37.000 hos Betfair - og nu er min konto "suspenderet", da jeg ville udbetale pengene

20 kommentarer
1424 Visninger
Jeg var så heldig at vinde 37.000 kr. i fodbold (eller rettere sagt: jeg trak pengene ud og fik et overskud).

Det var dejligt.

Jeg gik straks i gang med at udbetale. Jeg udbetalte via Trustly - ca. 36.500. Der stod noget med, at p.g.a. hvidvask-reglerne, så kunne jeg ikke udbetale til den valgte metode, før der var indbetalt 200 på min Paypal (?). Men så kunne jeg godt udbetale.

Jeg tjekkede min konto og fandt - til min store overraskelse - at kontoen var suspenderet. Jeg skulle kontakte kundeservice.

Det ENESTE som jeg måske kan gætte mig frem til er årsagen til suspenderingen er, at min Paypal-account har ikke mit navn - men et sjovt alias jeg havde lavet i sin tid. Jeg har nu straks ændret mit Paypal-navn, så det stemmer overens med mit rigtige navn.

... er det måske årsagen? Hvad skal jeg gøre nu? Har nogen oplevet lignende? Tak!

20 Kommentar

Tilføj kommentar