VM er i fuld gang, og det spiller vi jo på som tovlige.. ! Jeg blev lokket af tilbudet fra bet365.dk om at oprette en konto hos dem, og få en bonus på 100 % af første indbetaling.
Jeg indbetalte 1000 kr. i forgårs, hvilket gav 1000 kr i bonus, dvs. 2000 kr i alt til at starte med.
Jeg var bekendt med at man, for at kunne spille for sin bonus, skulle spille for 1000 kr, til minimum odds 1,5 én gang. så det gjorde jeg: 1000 kr til odds ca. 1,6 og vupti..så havde jeg 2600 kr på min konto og bonusen var nu låst op og klar til at spille for.
alle 2600 palcerede jeg nu til ods ca. 1,35.. og blev få timer efter til ca. 3500.
udemærket start synes jeg selv på 2 dage. meen, da jeg loggede ind på min konto for at se min kontooversigt, der skulle jeg få lov at klø mig lidt i håret:
Bet365 har et krav for at man kan få udbetalt sin bonus, nemlig at man skal spille for dem 6 gange, dvs. 6000 kr. og det er jo såen set forståeligt nok. det har generelt alle bettingsites der tilbyder bonus, for at man ikke stjæler dem. Umiddelbart ville jeg så mene, at der under min kontooversigt skulle stå "bonus saldo = 1000", men til min store forbavselse, så var dette beløb 1350 kr. :S spørgsmålstegn. Jeg har siddet og regnet lidt på det, og fundet ud af, at de sidste 350 kr, kommer af gevinsten fra 2600 til 3500, da 350 kr netop udgør den del af gevinsten der blev udløst af 1000-kroners bonussen.
Altså, min opdagelse ved bet365's bonus er med andre ord: at man IKKE kan få udbetalt nogen penge overhovedet af den bonus som de udlover. - medmindre man 6-dobbler bonusbeløbbet (og alle gangene har vundet på odds over 1.5 pr. kamp, uden kombinationer). men det forbehold er i mine øjne urimeligt og i 9 ud 10 tilfælde umuligt.
Er der ikke tale om bondefangeri eller fup, når man "lokker" med såen en låst bonus, man ikke får noget ud af alligevel.
Hvad er andres holdninger ? eller erfaringer med den her slags.
Jeg indbetalte 1000 kr. i forgårs, hvilket gav 1000 kr i bonus, dvs. 2000 kr i alt til at starte med.
Jeg var bekendt med at man, for at kunne spille for sin bonus, skulle spille for 1000 kr, til minimum odds 1,5 én gang.
så det gjorde jeg:
1000 kr til odds ca. 1,6 og vupti..så havde jeg 2600 kr på min konto og bonusen var nu låst op og klar til at spille for.
alle 2600 palcerede jeg nu til ods ca. 1,35.. og blev få timer efter til ca. 3500.
udemærket start synes jeg selv på 2 dage. meen, da jeg loggede ind på min konto for at se min kontooversigt, der skulle jeg få lov at klø mig lidt i håret:
Bet365 har et krav for at man kan få udbetalt sin bonus, nemlig at man skal spille for dem 6 gange, dvs. 6000 kr. og det er jo såen set forståeligt nok. det har generelt alle bettingsites der tilbyder bonus, for at man ikke stjæler dem.
Umiddelbart ville jeg så mene, at der under min kontooversigt skulle stå "bonus saldo = 1000", men til min store forbavselse, så var dette beløb 1350 kr. :S spørgsmålstegn.
Jeg har siddet og regnet lidt på det, og fundet ud af, at de sidste 350 kr, kommer af gevinsten fra 2600 til 3500, da 350 kr netop udgør den del af gevinsten der blev udløst af 1000-kroners bonussen.
Altså, min opdagelse ved bet365's bonus er med andre ord: at man IKKE kan få udbetalt nogen penge overhovedet af den bonus som de udlover.
- medmindre man 6-dobbler bonusbeløbbet (og alle gangene har vundet på odds over 1.5 pr. kamp, uden kombinationer). men det forbehold er i mine øjne urimeligt og i 9 ud 10 tilfælde umuligt.
Er der ikke tale om bondefangeri eller fup, når man "lokker" med såen en låst bonus, man ikke får noget ud af alligevel.
Hvad er andres holdninger ? eller erfaringer med den her slags.
/ Jesper