18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Hvad sker der for Bet365

13 kommentarer
27 Visninger
Jeg vil prøve, at gøre en lang historie kort.

Jeg har indtil for 36 timer siden altid benyttet Danske Spil til odds. Ja ja kald mig bare fjols pga. tilbagebetalingsprocenter, men sådan har det været.

Men igår oprettede jeg mig hos en online bookmaker og valget faldt på Bet365 efter at have tjekker diverse reviews.

Godt - jeg opretter mig og laver et deposit på 1000 DKK og modtager langt om længe min bonus på 1000 DKK.

Herfra går det bare galt....
Jeg lavet ét 500 DKK bet på NFL (asian handicap Steelers-Ravens). Herefter vil jeg lave endnu et bet, men uanset hvilken kamp jeg vælger kan jeg spille mellem 3 og 25 kr.

Jeghavde læst i reviewet, at der var mulighed for personlig limits, men at det skulle ske efter ét eneste bet havde jg godt nok ikke forestillet mig.

Jeg kontaktede support, som blot bekræftede at min konto var blevet undersøgt og jeg havde fået limit på min konto. Jeg fortalte dem (så pænt som jeg kunne), at der måtte være sket en fejl og de ville gennemgå den igen.

Nu har Bet365 så lige bekræftet, at jeg fortsat vil have restriktioner på min konto. Jeg har bedt dem om at fjerne den bonus jeg har modtaget, da jeg jo aldrig når at gennemspille for 6000 DKK med bets på 5 kr !

Tilbage sidder jeg (ubegrundet) og føler mig kriminaliseret og tænker hvordan pokker Betxpert kan have dem stående som samarbejdspartnere. Er jeg den eneste der har oplevet det ??

mvh
Søren

13 Kommentar

Tilføj kommentar