18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Forsvundne penge fra konto hos Bet365

17 kommentarer
327 Visninger
Hej BetXpert,

Det startede i morges (tirsdag d. 26/5/09), da jeg på arbejde hurtigt ville tjekke min betting konto hos Bet365, hvor jeg efterhånden har været en aktiv bruger i en årrække. Efter flere udbetalinger før i tiden, er jeg i den tro, at jeg på nuværende tidspunkt har 1900 kr indestående.

Jeg logger mig ind som normalt, men opdager til min store skræk og frustration, at der i stedet for 1900 kroner på min betting konto kun står sølle 0,32 ører!

Jeg kontakter straks Bet365´s kundeservice ved at sende en mail, og her begynder så en lang (ufjendtlig) mail-korrespondance mellem Casper fra Bet365 og jeg.

Det kunne jo være Bet365 ville indrømme, at de er kommet til at lave en fejl, så mit beløb vil blive returneret. Men nej, sådan går det desværre ikke.

Casper (service medarbejderen, red) fortæller at mine forsvundne 1900 kr først er blevet overført til min pokerkonto hvorefter de alle (på nær 0,04 ører) er blevet spillet op via poker!

På det tidspunkt fatter jeg intet.
Casper forklarer, at det enten er en virus på computeren, hvor jeg har indtastet mit kodeord, eller nogen har luret mine kontooplysninger af.

Jeg går straks ind på Bet365 for at logge ind på min konto for at se om jeg har misset noget, men til min store overraskelse kan jeg ikke logge ind, og min konto ser ud til at være låst.

Casper skriver: "Det eneste jeg kan gøre er at åbne din konto igen, og du ændre dit 4 cifret kode ord og din adgangskode."

Jeg afkræfter, at der skulle være tale om en virus eller nogen skulle have adgang til mine kontooplysninger, for jeg har aldrig nævnt mit brugernavn eller password til nogen.

Her skriver jeg endnu en mail for at høre hvad Bet365´s normale procedure er når kunder mister deres indestående beløb på deres spilsite.

Jeg får ikke svar på det.

Til gengæld svares der: "Hvis du vil kører sagen videre, skal du tage kontakt til politiet og forklare dem hvad der er sket. De vil så tage kontakt til os, og de kan så gå videre med IP-adressen. Hvis du gøre det skal vi midlertidig suspenderer din konto igen, så længe sagen kører."

På Bet365´s hjemmeside kan jeg læse, at de er registrede som IBAS-bookmaker (pålidelig og fuldstændig uafhængig tredjepart, som tilbyder afgørelser til kunder, der har en uløst tvist med deres bookmaker.)

Skal jeg tage kontakt til politiet, som Bet365 foreslår, eller IBAS angående denne sag?

Har virkelig brug for nogle gode råd fra BetXperts brugere og/eller BetXperts ledelse.

Med Venlig Hilsen
Jonas

17 Kommentar

Tilføj kommentar