18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Expekt - livebetting (hvorfor kun 250 kr.?)

Er det kun mig, der ofte kun må spille for 250 kr. på Expekt´s livebetting?

Hver gang jeg spiller for mere end 250 kr. ser det godt nok ud som vædemålet er godkendt, men når man så logger ind på sin e-mail kan man se, at der ofte kun er godkendt for 250 kr. ("Den ikke accepterede del af indsatsen bl.a. bl.a. bl.a." og rend mig ærlig talt).

Her til aften ville jeg spille for 300 kr. på under 2½ mål til odds 1.25. Dvs risikoen for Expekt ville være hele 75 kroner! Men næhhh nej, den gik ikke. Kun 250 kr. godkendt, finder man ud af, når man tjekker sin mail.

Denne metode med delvis godkendelse er da i øvrigt vanvittig irreterende. Hvis jeg vil spille for 300 kr. så er det det jeg vil spille for. Ikke 250 kr. Så enten burde det være 300 kr. eller slet ikke noget spil.

Og så annulerer de allerede godkendte livevædemål for et godt ord, og selvfølgelig uden at sende en e-mail til spilleren om hvorfor (hvem kan som spiller da også være interesseret i at vide, hvorfor ens spil er annuleret?). Det kan godt være, at der nogen gange kan være sket en fejl fra oddssætterens side, men på dette punkt har jeg oplevet, at en bookmaker som Bet365 viser langt mere format, idet de konsekvent accepterer ALLE livevædemål, også selv om de har lavet en fejl. Desuden har jeg også prøvet at spille på noget ved en fejl, men jeg tror sjovt nok ikke at fortrydelsesretten gælder for begge spillere.

Nå, jeg skal lige have spillet lidt mere før min bonus er spillet igennem, og så tror jeg bare det er adios amigo Expekt. De er jo ikke 5 potter pis værd og for min skyld må de gerne ryge tilbage til deres gamle stil, hvor deres side altid var nede.

4 Kommentar

Tilføj kommentar