Har jeg forstået 2. vilkår rigtigt, hvis jeg mener at man ikke behøver at satse nogen penge men bare kan sende en mail med sit bud? Normalt ville jeg ikke spille på hovedstødsmål, men en mulighed for et 750kr freebet ville være lækkert.
Vilkår
* Alle spil placeret på spil-kategorien "Scorer med hovedet" i Chelseas eller Real Madrids først kamp i Champions League med et indskud på 50 kr. eller mere vil automatisk være med i konkurrencen. * Du kan også deltage i konkurrence ved at sende dit bud på email til question@expekt.com. * Free bet´et skal spilles på vores Live Betting i anden runde af Champions League (kampe den 26. og 27. september) på odds 1.60 eller mere før det kan spilles på andre begivenheder, produkter eller hæves fra kontoen. * Expekt forbeholder sig ret til at stoppe alle udbetalinger hvis tilbuddet misbruges. * Lodtrækningen finder sted den 14. september og foretages af Expekt.com. Vindernes id bliver offentliggjort på denne side den 14. og de vil blive kontaktet direkte pr. email eller telefon.
Vilkår
* Alle spil placeret på spil-kategorien "Scorer med hovedet" i Chelseas eller Real Madrids først kamp i Champions League med et indskud på 50 kr. eller mere vil automatisk være med i konkurrencen.
* Du kan også deltage i konkurrence ved at sende dit bud på email til question@expekt.com.
* Free bet´et skal spilles på vores Live Betting i anden runde af Champions League (kampe den 26. og 27. september) på odds 1.60 eller mere før det kan spilles på andre begivenheder, produkter eller hæves fra kontoen.
* Expekt forbeholder sig ret til at stoppe alle udbetalinger hvis tilbuddet misbruges.
* Lodtrækningen finder sted den 14. september og foretages af Expekt.com. Vindernes id bliver offentliggjort på denne side den 14. og de vil blive kontaktet direkte pr. email eller telefon.