18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Er Bet365 blevet overtaget af russere?

4 kommentarer
640 Visninger
Jeg var bekendt med bet365 som en god og troværdig bookmaker, men har det ændret sig?

Jeg oplever i hvert fald lige nu noget der minder om tilstande fra en russisk bookmaker eller andre sketchy bookies uden licens.

Sagen er, at jeg for mange år siden havde en konto ved 365. Da jeg forsøgte at aktivere denne igen, fik jeg af vide, at den var så gammel, at jeg skulle oprette en ny. Det gjorde jeg så, alt gik smertefrit med MitID-registrering osv., jeg kunne sætte penge ind, men få minutter efter jeg havde sat ind, så blev jeg automatisk logget ud. Da jeg forsøgte at logge ind igen, fik jeg en besked om, at kontoen var blokeret.

Da jeg kontakter kundeservice, meddeler de mig, at de skal kontakte mig telefonisk, og spørger om jeg kan give dem nogle tidspunkter, hvor de kan ringe til mig. Det får de over de næste 3 dage, men da jeg ikke har hørt noget efter 3 dage, så kontakter jeg dem igen. Her får jeg så af vide, at det er en forkert besked, som jeg har fået i første omgang, og de ikke skal ringe til mig - jeg skal derimod kontakte dem på chat.
Det har jeg nu forsøgt i over en uge, hvor chatsessionerne gang på gang bliver afsluttet midt i det hele eller den relevante afdeling ikke er tilgængelig. Jeg har spurgt om de ikke kan kontakte mig(på mail, telefon eller brevdue), når den er tilgængelig, men det kan ikke lade sig gøre - jeg skal kontakte dem på chatten og håbe på at de er tilgængelige.

Så pt. kan jeg ikke få af vide hvorfor min konto er blokeret, de har mine penge, og jeg kan dårligt komme i kontakt med dem.

4 Kommentar

Tilføj kommentar