Hej :) jeg har fulgt med herinde i årevis, men først lige oprettet min konto.
Sagen er den at jeg har lavet en konto for nogle måneder siden på ComeOn, GetLucky og Casinostuen for at bette en smule, men mest for at spille med i deres wespin events og selv hygge med live blackjack.
Jeg benyttede mig så af deres ugelige tilbud om at lave en 100 kr betbuider og få et freebet 100 kr ugen efter, men efter et par uger, fik jeg ikke mit 100 kr freebet og jeg kontaktede livechat og fik at vide jeg ikke længere var velkommen til at få deres tilbud, fair nok, det kan de vel godt tillade sig.
Det som jeg synes er dårlig stil, er at de aldrig har skrevet til mig om de havde stoppet alle tilbud til mig, så jeg regnede da med at de vil give mig mit 100 kr freebet, men det nægter de, kan de virkelig gøre den slags ?
Jeg har lavet 9 bet incl freebet , alle kuponer på 25-100 kr/stk og jeg kun er oppe 520 kr, skal der virkelig ikke mere til før de lukker en helt ned ..
Jeg har været lidt heldig på blackjack, tror mine stats siger deposit 10.836 kr derinde og cashout 13.467 kr, så lille overskud på blackjack, så måske er de bare blevet sure over de ikke tjener penge på mit spil.
De har så valgt at stoppe alle mine bonuser også på GetLucky og Casinostuen, men på casinostuen har jeg optjent 23.740 point som er optjent på at spille blackjack, men fra dag 1 jeg lavede min konto derinde har det aldrig været muligt at bruge mine point derinde, fik bare beskeden "Wow, du er hurtig!
Du har hapset alt, hvad vi havde. Vi sørger for at fylde op hurtigst muligt." men intet er sket i 2 måneder.
Da jeg kontaktede livechat fik jeg bare beskeden "AGENT (Jessica): Jeg har haft et kig på din konto, og jeg må desværre meddele dig at vi ikke længere vil være i stand til at tilbyde dig nogen af vores kampagner eller bonusser. Du kan muligvis stadig se disse på din konto i øjeblikket, men du er ikke længere kvalificeret til at deltage i dem. Dette er en beslutning taget af det relevante team, men der er ikke er givet nogen yderligere årsag og jeg er derfor begrænset til at give yderligere oplysninger. Beklager at måtte meddele dig dette. "
Så nu har jeg 23740 point optjent derinde som jeg aldrig får mulighed for at bruge, virkelig dårlig stil og faktisk grunden til jeg bruge tid på at oprette denne tråd så folk kan advares mod at spille hos ComeOn, GetLucky og Casinostuen ...
Jeg har chat transcript af mine 2 samtaler med ComeOn & Casinostuen hvis der nogle herinde der har kontakter hos disse casinoer og de vil følge op på sagen.
Tak for dig som læste med, God weekend :)
Sagen er den at jeg har lavet en konto for nogle måneder siden på ComeOn, GetLucky og Casinostuen for at bette en smule, men mest for at spille med i deres wespin events og selv hygge med live blackjack.
Jeg benyttede mig så af deres ugelige tilbud om at lave en 100 kr betbuider og få et freebet 100 kr ugen efter, men efter et par uger, fik jeg ikke mit 100 kr freebet og jeg kontaktede livechat og fik at vide jeg ikke længere var velkommen til at få deres tilbud, fair nok, det kan de vel godt tillade sig.
Det som jeg synes er dårlig stil, er at de aldrig har skrevet til mig om de havde stoppet alle tilbud til mig, så jeg regnede da med at de vil give mig mit 100 kr freebet, men det nægter de, kan de virkelig gøre den slags ?
Jeg har lavet 9 bet incl freebet , alle kuponer på 25-100 kr/stk og jeg kun er oppe 520 kr, skal der virkelig ikke mere til før de lukker en helt ned ..
Jeg har været lidt heldig på blackjack, tror mine stats siger deposit 10.836 kr derinde og cashout 13.467 kr, så lille overskud på blackjack, så måske er de bare blevet sure over de ikke tjener penge på mit spil.
De har så valgt at stoppe alle mine bonuser også på GetLucky og Casinostuen, men på casinostuen har jeg optjent 23.740 point som er optjent på at spille blackjack, men fra dag 1 jeg lavede min konto derinde har det aldrig været muligt at bruge mine point derinde, fik bare beskeden "Wow, du er hurtig!
Du har hapset alt, hvad vi havde. Vi sørger for at fylde op hurtigst muligt." men intet er sket i 2 måneder.
Da jeg kontaktede livechat fik jeg bare beskeden "AGENT (Jessica): Jeg har haft et kig på din konto, og jeg må desværre meddele dig at vi ikke længere vil være i stand til at tilbyde dig nogen af vores kampagner eller bonusser. Du kan muligvis stadig se disse på din konto i øjeblikket, men du er ikke længere kvalificeret til at deltage i dem. Dette er en beslutning taget af det relevante team, men der er ikke er givet nogen yderligere årsag og jeg er derfor begrænset til at give yderligere oplysninger. Beklager at måtte meddele dig dette. "
Så nu har jeg 23740 point optjent derinde som jeg aldrig får mulighed for at bruge, virkelig dårlig stil og faktisk grunden til jeg bruge tid på at oprette denne tråd så folk kan advares mod at spille hos ComeOn, GetLucky og Casinostuen ...
Jeg har chat transcript af mine 2 samtaler med ComeOn & Casinostuen hvis der nogle herinde der har kontakter hos disse casinoer og de vil følge op på sagen.
Tak for dig som læste med, God weekend :)