18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Chikane fra Nordicbet, eller er jeg bare ekstra sensitiv?

10 kommentarer
463 Visninger
For godt og vel en måned siden blev min konto hos Skrill ved en fejl til en forretningskonto. Det er muligt, at det er mig selv, der har lavet en fejl, men efter god kommunikation med Skrill blev jeg opfordret til at oprette en ny konto, overføre mit indestående og så lukke den gamle, da der er visse gebyrer knyttet til en forretningskonto.

Det er jo ikke noget man gør jævnligt, så jeg havde ikke tænkt over konsekvenserne af det. Kun hos en bookmaker er det muligt selv at ændre konto, hvilket nok er forståeligt nok i disse hvid-vasknings-tider (ikke et ord om Danske Bank). Hos 9 af mine bookmakere lykkedes det dog at få ændret mine tilknyttede Skrill konto via 1-2 mails.

Hos Nordicbet er sagen dog en helt anden. Jeg har nu i 14 dage (23 mails) skrevet frem og tilbage for at få knyttet en ny konto til min konto. De har dog ikke forstået, at jeg ikke KAN lave det screenshot som de ønsker. Jeg har forsøgt at forklare, men desværre skinner det tydeligt igennem, at de ikke selv står for de der sikkerhedscheck. For når de beder om A, så skal jeg rent faktisk gøre B.

Jeg har fremskaffet de nødvendige dokumenter (og rent faktisk sendt dem), men det er ikke helt godt nok. Og da jeg blev lidt træt af deres kundeservice og skrev det og bad om at få mit indestående udbetalt til en af mine andre udbetalings muligheder. Der gik de pludseligt fra at jeg skulle verificere, at jeg ikke længere har adgang til en konto. Til at jeg også skal indsende billede af pas og regning m.m.

De ekstra krav. Er det ikke tæt på chikane, når jeg har været kunde hos Nordicbet siden jeg startede med at oddse for.... ja, minimum 15 år siden?

Indestående beløb er lavt (Lidt over 1000 kroner). Og endnu mindre hos Betsafe, der har samme krav. Jeg har dog opgivet, at forsøge hos Betsafe, da de tydeligvis deler sikkerhedsafdeling.

Dette er iøvrigt ikke et indlæg om en bookmaker, der vil snyde mig, men et indlæg fra en desperat mand, der tydeligvis skriver til en eller flere ikke tænkende kundeservice medarbejder. Svend forholder sig sikkert bare til den sikkerhedspakke som Nordicbet har tilkøbt. Men det kan da ikke være rigtigt, at de ikke har mulighed for at kigge på kunders historik og måske endda læse de argument, som jeg kommer med.

Jeg forstår godt, at jeg skal verificere at jeg har fået ny konto, men er de pludesligt ØGEDE verifikationskrav ikke tæt på chikane?

ps. Nå, men undskyld jeg stjal din tid. Jeg kom da af med lidt af min frustration.

pps. Og jo, jeg kan da godt indsende scanning af pas og regning, men jeg kan fortsat ikke indsende det krævede skærmbillede fra Skrill, da det ikke fysisk kan lade sig gøre.

10 Kommentar

Tilføj kommentar