18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

CENTREBET, pas på ved moneybookers overførsel

Som bekendt kan kan man have adskillige gyldige e-mail adresser hos moneybookers, netop fordi folk fra tid til anden skifter e-mail adresse, i mit tilfælde af nød fordi min gamle e-mail adresse blev lukket ned da jeg skiftede udbyder.

Til sagen, jeg har ændret min e-mail adresse hos samtlige mine bookmakere, således også hos Centrebet og da jeg så vil overføre via MB foreslår den min gamle e-mail adresse til overførsel, det tænker jeg ikke videre over da det er sket så ofte at man skal bruge den adresse man oprindelig registrerede med, men da det jo er gyldig adresse hos MB går det altid fint. MEN her går det helt galt, pengene bliver trukket hos MB, men havner ikke på min centrebet konto. Jeg kontakter Centrebet som siger at der skal være overensstemmelse mellem registreret e-mail adresse og MB adresse. Jeg har før været ude for det andre steder (at de 2 adresser skal matche), men så kommer der en blokering således at man ikke kan gennemføre betalingen, her er der ingen advarsler om at der er noget galt og jeg står med skægget i postkassen.

Jeg havde en længere diskusion med medarbejderen via chat og jeg gjorde mange gange opmærksom på det meget uheldige i at der ikke kommer en blokering, men det så han ikke noget problem i for det stod i deres paragraffer at der skulle være overensstemmelse. Det gjorde ikke det store indtryk at alle andre steder (jeg kender til) hvor der kræves overensstemmelse, ja der er det umuligt at gennemføre en betaling hvis ikke det kriterie er opfyldt. SÅ PAS MEGET PÅ HER

2 Kommentar

Tilføj kommentar