18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Cashpoint lukker min konto - uden begrundelse ???

4 kommentarer
13 Visninger
Jeg er åbenbart uheldig i valget af nye bookmakere :-)

Synes Cashpoint så ud til at være en bookmaker der var værd at prøve - så jeg åbnede en konto hos dem 20.2.2014.

Indbetalte kr 1000 og vandt kr 650 - men der lykkedes mig hurtigt at tabe det hele igen
Indbetalte derefter kr 500 som jeg var ligeså uheldig med
Indbetalte derefter kr 1000 og nu gik det lidt bedre

Jeg bad om en udbetaling på kr 5000 den 4.3.2014
og yderligere kr 5000 den 26.3.2014
(pengene blev udbetalt dagen efter)

Jeg havde her til morgen ca. 7.500 tilbage på kontoen til at spille videre for - men så idag fik jeg denne mail.

Citat :

"Dear Customer

With regrets we have to inform you, that we had to close your account. We apologize for any inconvenience and thank you in advance for your understanding.

If there is remaining money on your Internet account, you may request your balance yourself.

If you have any further questions, please do not hesitate to get in contact with us.

best regards
Ihr Cashpoint Cashier
Cashpoint Agentur & IT Service GmbH
Viktor Kaplan Str. 9
A - 2201 Gerasdorf "


Endnu et eksempel på at man kun er ønsket når man taber penge.

mvh
Kongensgade



4 Kommentar

Tilføj kommentar