Jeg skriver her, i håb om at andre har oplevet noget lignende med Cashpoint og har et godt råd til hvordan jeg får mine penge ud fra dem igen.
Historien er som følger:
Jeg er på jagt efter en ny bookmaker at tage ind og samtidig score lidt gratis bonus penge hos. Jeg falder derfor over Cashpoint og deres 100% indskudsbonus op til 1000 kr og mod forventing om at det fungerer ligesom hos de fleste andre bookmakere, indsætter jeg 1000 kr for at opnå maksimalt udbytte af dette tilbud.
Dog finder jeg kort efter at have indsat pengene ud af, at jeg dum som jeg er, ikke ordentligt har sat mig ind i betingelserne for modtagelsen af denne bonus. Man skal for at modtage denne have gennemspillet startsindskuddet 8 gange før bonussen vil indfinde sig på ens konto. Det kombineret med at tilbagebetalingen ikke er specielt høj, livebettingen og at hjemmesiden generelt ikke er specielt fantastisk godt skruet sammen, betyder at jeg vælger at opgive mit eventyr hos Cashpoint og i stedet fortsætte andetsteds.
Jeg vælger derfor at prøve at udbetale de indbetalte 1000kr, hvilket jeg åbenbart ikke har mulighed for. Efter at have kontaktet deres mailsupport, som iøvrigt er uendelig langsom til at svare, finder jeg ud af, at man åbenbart skal gennemspille sit første indskud en gang, før man kan udbetale. Det forekommer i min optik ret latterligt, men det er vel givetvist, noget jeg har sagt ja til ved at acceptere deres brugerbetingelser og derfor ikke lige til at rykke ved.
Det bestemmer jeg mig så for at gøre hurtigst muligt, så jeg kan få pengene fri til udbetaling igen og slippe af med Cashpoint. Nu viser det sig så, at jeg åbenbart ikke er i stand til at placere et eneste væddemål hos dem, uanset sport, liga, event eller tid. Heller ikke selvom jeg prøver med minimumsindsatsten på siden (10 kr). I stedet modtager jeg hver gang jeg prøver en meddelelse der fortæller mig: "Grænsen er nået (maksimal indsats pr. kupon). Det vil altså sige, at jeg ikke kan udbetale mine penge men ej heller gennemspille dem overhovedet.
Hvad gør jeg så her? Jeg har selvfølgelig kontaktet deres support igen, men bedømt på deres evne til at svare klart og hurtigt er jeg i tvivl om hvor bevendt det reelt er.
Iøvrigt forekommer det mig ret latterligt, disse oplevelser og andres man kan finde ved at søge lidt her på siden eller på google taget in mente, at de åbenbart har tre stjerner i bedømmelsen.
Historien er som følger:
Jeg er på jagt efter en ny bookmaker at tage ind og samtidig score lidt gratis bonus penge hos. Jeg falder derfor over Cashpoint og deres 100% indskudsbonus op til 1000 kr og mod forventing om at det fungerer ligesom hos de fleste andre bookmakere, indsætter jeg 1000 kr for at opnå maksimalt udbytte af dette tilbud.
Dog finder jeg kort efter at have indsat pengene ud af, at jeg dum som jeg er, ikke ordentligt har sat mig ind i betingelserne for modtagelsen af denne bonus. Man skal for at modtage denne have gennemspillet startsindskuddet 8 gange før bonussen vil indfinde sig på ens konto. Det kombineret med at tilbagebetalingen ikke er specielt høj, livebettingen og at hjemmesiden generelt ikke er specielt fantastisk godt skruet sammen, betyder at jeg vælger at opgive mit eventyr hos Cashpoint og i stedet fortsætte andetsteds.
Jeg vælger derfor at prøve at udbetale de indbetalte 1000kr, hvilket jeg åbenbart ikke har mulighed for. Efter at have kontaktet deres mailsupport, som iøvrigt er uendelig langsom til at svare, finder jeg ud af, at man åbenbart skal gennemspille sit første indskud en gang, før man kan udbetale. Det forekommer i min optik ret latterligt, men det er vel givetvist, noget jeg har sagt ja til ved at acceptere deres brugerbetingelser og derfor ikke lige til at rykke ved.
Det bestemmer jeg mig så for at gøre hurtigst muligt, så jeg kan få pengene fri til udbetaling igen og slippe af med Cashpoint. Nu viser det sig så, at jeg åbenbart ikke er i stand til at placere et eneste væddemål hos dem, uanset sport, liga, event eller tid. Heller ikke selvom jeg prøver med minimumsindsatsten på siden (10 kr). I stedet modtager jeg hver gang jeg prøver en meddelelse der fortæller mig: "Grænsen er nået (maksimal indsats pr. kupon). Det vil altså sige, at jeg ikke kan udbetale mine penge men ej heller gennemspille dem overhovedet.
Hvad gør jeg så her? Jeg har selvfølgelig kontaktet deres support igen, men bedømt på deres evne til at svare klart og hurtigt er jeg i tvivl om hvor bevendt det reelt er.
Iøvrigt forekommer det mig ret latterligt, disse oplevelser og andres man kan finde ved at søge lidt her på siden eller på google taget in mente, at de åbenbart har tre stjerner i bedømmelsen.