18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Canbet og 100% Book på Champions League

Gik her til morgen ind på www.canbet.com og til min store glæde så jeg, at de tilbød 100% tilbagebetaling på aftenens Champions League kamp.

Under overskriften "Champions League 100% Book" skrev de "Can AC Milan hold on to their advantage over PSV tonight. The winners go on to play Liverpool in the Champions League Final." Altså ingen tvivl om at det var onsdagens opgør, der blev henvist til.

jeg loggede derefter ind på min konto og så nogle odds på kampen, der lige så vel kunne være at finde hos bet24! Kontaktede herefter Canbet på deres Live-chat, hvor jeg først fik bekræftet, at Champions League 100% Book betød at Canbet ikke tog nogen kommission på nogle af resultaterne. ja ok, fint nok, lige som jeg havde regnet med. jeg spurgte herefter om oddsene i så fald ikke burde være højere og henviste til de ca. 92% i tbp. Efter lang tids venten blev jeg spurgt, hvor jeg havde set denne reklame og at de 100% tilbagebetaling var til braget mellem Liverpool og Chelsea. Teksten fra deres annonce, som kunne bekræfte at det var onsdagens opgør, blev hurtigt klippet over, og svaret kom hurtigt, at der måtte være tale om en fejl.

Ifølge canbets live support måtte teksten være blevet på siden fra i går... Jeg brokkede mig herefter lidt hvor jeg bl.a. snakkede om at de burde ændre oddsene eller yde en form for kompensation. Canbet spurgte så om mit kontonummer, men et par minutter efter jeg havde givet dem dette blev jeg orienteret om, at de ikke kunne give mig nogen bonus eller ændre oddsene.. Jeg spurgte derfor hvorfor de overhovedet skulle bruge kontonummer så:

you: then what did you need my account number for?
Canbet1: The Bookmaker asked for it

nåh.

Synes sgu det er dårlig service af canbet. Selvfølgelig kan der være tale om en fejl og teksten med de "100% Book" blev da også fjernet fra overskriften i samme øjeblik, som jeg gjorde dem opmærksomme på det. Med til historien hører også at Canbet undskyldte fejlen. Måske er det også for grådigt at forvente en kompensation eller en ændring af oddsene, men det er da mærkeligt, at de beder om mit kontonummer, hvis de alligevel ikke vil kompensere. Det tyder lidt på at, de har vurderet om man har vundet for meget eller fået "for meget ud af" en bonus tidligere...

Hvad siger I?

Tilføj kommentar