18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bwin

1 kommentar
1 Visninger
I mandags kunne jeg ikke logge ind på min Bwin konto og jeg skrev derfor til dem. Her er svaret jeg fik:

"Hej XXXXX,

Tak for din mail.

Vi beklager det sene svar.

Din spillekonto er blevet gennemgået af vores sikkerhedsafdeling, og det er blevet besluttet at lukke din konto. Den vil ikke blive åbnet igen.

Du kan finde den tilsvarende regel i vores almindelige forretningsbetingelser, som du finder på hjemmesiden under "Hjælp" og derefter under punktet "Retningslinier/Forretningsbetingelser/Generelle betingelser/Garanti/databearbejdelse" eller under følgende link:

https://help.bwin.com/General/…liability

************************
4. Selskabet er uden begrundelse berettiget til at udelukke deltagelse i hele dets tilbud.i>
************************

For at få udbetalt dit tilgodehavende, beder vi dig om at sende os følgende informationer:

- Navnet på din bank:
- Kontonummer:
- Bankkode:
- Swift-og IBANkode:
- Kontoindehaver:

Vi beklager, at vi har måtte træffe denne beslutning.

Såfremt du har yderligere spørgsmål hører vi gerne fra dig.

Med venlig hilsen

bwin kundeservice.

bwin bekender sig til responsible gaming-politikken"

Ikke nok med at man får helt latterlig lave limits hos Bwin, man kan simpelthen blive smidt ud som kunde.

1 Kommentar

Tilføj kommentar