18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Betting site der minder mest om Bet365?

3 kommentarer
22 Visninger
Hej BetXpert!

Jeg vil efter en pause på et par år i gang med at bette igen, og brugte tidligere Bet365 hvilket jeg var meget tilfreds med. Desværre kan jeg ikke få en signup bonus hos Bet365 da jeg allerede har modtaget en sådan bonus for år tilbage. Derfor er jeg nødt til at finde en anden bookmaker, men efter at have læst bookmakeranmeldelserne her på siden er jeg stadig i tvivl om hvilken bookmaker jeg skal vælge.

Basically vil jeg have den der minder mest om Bet365, ud fra følgende ønsker:

- Der skal være en 100% signup bonus
- Der skal være mange markeder på fodbold og NFL, og muligheden for selv at sætte linjen på fx over/under spil, handicapspil osv.
- Der skal være en godt livespil system
- Der skal være gode muligheder for multispil (ikke som hos fx betfair hvor man nærmest kun kan spille multispil på kampodds markedet)
- Der skal være en lav minimumsgrænse for indsatser da jeg better som en hobby og for relativt lave beløb, og derfor vil have muligheden for kun at bette for ex. 10 kr. når jeg laver en usandsynlig akkumulator på odds 130 for sjov :)
- ... og så skal der selvfølgelig være så gode odds som muligt, specielt på NFL og europæisk fodbold :)

For mig at se står valget mellem: Bwin, Gamebookers, NordicBet, Partybets, Bet24, SportingBet, Scandic - det er disse bookies der pt. har en 100% signup bonus.

Ud fra en helhedsvurdering baseret på ovenstående kriterier, hvilken af disse bookmakere vil I så anbefale?

På forhånd tak for hjælpen :)

/M

3 Kommentar

Tilføj kommentar