18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Betsafe har annulleret vundne væddemål for 15.000 kr

27 kommentarer
18 Visninger
Hej Betxpert og brugere hos Betxpert

Jeg håber i kan hjælpe, da jeg føler mig meget urimeligt behandlet! For et par måneder siden oprettede jeg en bruger hos Betsafe. Jeg er ikke en erfaren gambler, eller specielt fodboldinteresseret, og oprettede brugeren efter en medstuderende havde vist mig hvordan der dagligt bliver lagt spiltips op på jeres hjemmeside og andre lignende hjemmesider(BT og spilexperten). Jeg indbetalte 1000 kroner og modtog bonussen i samme ombæring. I løbet af et par uger fulgte jeg forskellige eksperter og vandt på næsten alt jeg spillede på. I løbet af kort tid var min konto på over 15.000kr, og bonussen var gennemspillet så jeg kunne udbetale pengene. Det valgte jeg at gøre med det samme!

Der gik så 2 uger uden der skete noget på min bankkonto. Jeg fik så en mail om at de gerne ville ringe mig op. Vi aftalte en tid næste dag, og så ringede de mig op. Opkaldet var ikke en specielt behagelig oplevelse. I mailen kaldte de det en standard sikkerhedsprocedure, så jeg havde ikke forestillet mig at de ville kriminalisere mig i telefonen. I løbet af opkaldet blev der stillet flere spørgsmål til mit spil på deres hjemmeside. Jeg svarede så godt jeg kunne, og forsøgte at forklare at jeg egentlig bare fulgte spilråd. Hvad der føltes som det vigtigste spørgsmål var hvad det sidste væddemål jeg havde lavet var. Opkaldet var over 2 uger efter jeg havde bedt om at udbetale, og det valgte væddemål var udelukkende baseret på et spiltip, da jeg som sagt ikke interesserer mig for fodbold som sådan. Jeg kunne ikke huske det sidste væddemål, men kunne huske at jeg havde spillet på tysk fodbold samme dag. HSV mod Schalke.

Opkaldet sluttede med at jeg fik af vide at jeg ville blive kontaktet på mail. Senere samme dag modtog jeg så en mail med denne tekst:

For at kontoverificeringen kan fuldføres bedes du venligst sende følgende dokumentation til os via denne e-mail adresse:

1. Et foto af dit billed ID

2. Et foto af dit ansigt hvor du holder dit billed ID op ved siden af så begge er synlige.

3. En varme/el/telefonregning med dit navn og adresse på - eller et foto af dit sygesikringsbevis.

Jeg syntes det var helt vanvittigt at man skulle igennem så meget for at få lov til at udbetale sine gevinster, men accepterede og sendte dem med det samme.

Der gik så nogle dage hvor jeg tjekkede min konto regelmæssigt. Efter nogle dage modtog jeg så nogle penge fra betsafe, men i stedet for de forventede 16.000 kroner var det 1025 kroner der kom ind på min konto. Jeg tog med det samme kontakt til dem på livechatten(Jeg har en kopi af livechatten, men der står personlige detaljer i, så vil helst ikke kopiere den ind her).

I følge betsafe har jeg overtrådt deres regler:
Kundeservice medarbejder: Men din konto er blevet lukket permanent og din indbetaling refunderet og eventuelle gevinster konfiskeret, da din konto ikke blev godkendt.

Kundeservice medarbejder: Det er vores sikkerhedsafdelings afgørelse og den er endelig. Ifølge vores regler og vilkår som er blevet brudt: 1.3.1.3
Du deltager i spillene på egne vegne og ikke på vegne af en anden person.

Kundeservice medarbejder: Desværre, det er afgørelsen. Hvis du vil klage yderligere skal du gå til de danske spillemyndigheder.

Jeg har undersøgt mulighederne for at gå til spillemyndigheden, men de virker meget omfattende. Har i noget erfaring med hvad man kan gøre i en sag som denne? Hvis man følger spiltips fra jeres hjemmeside, vil det så betyde at man ikke spiller på egne vegne? Hvis ja, syntes jeg i skal gøre det meget klart i jeres anmeldelse af Betsafes bonus her på siden.

Håber at høre fra jer, og at i kan hjælpe mig med denne situation.
Dbh.
M.E.

27 Kommentar

Tilføj kommentar