18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 tag imod loyalitetsbonus og bliv kraftig limiteret.

7 kommentarer
31 Visninger
Få en gratis loyalitetsbonus!
Din bonusbalance er klar til udbetaling 2
Din loyalitetsbonus venter!

Kære Kunde

Efter en gennemgang af din konto må vi desværre fortælle dig, at mens vores onlineprodukter fortsat er tilgængelige for dig, vil der være begrænsninger på eventuelle fremtidige væddemål.
Skulle du fortsat ønske at benytte vores produkter, vil sporttilbud og -kampagner, du er kvalificeret til, fremover være begrænset til disse, som er tilgængelige for alle kunder: Aussie footy-multispilsbonus, Målløst - Pengene tilbage; 100% Fodboldbonus; 50% Akkumulatorbonus og 50% Euro basketbonus.
Vi kan forsikre dig om, at vi først har truffet denne beslutning efter nøje overvejelse, og det påvirker ikke dine muligheder for at spille og få bonusser i vores Gamingprodukt.
For at fortsætte, er det nødvendigt at du bekræfter dit brugernavn og 4-cifrede sikkerhedsnummer. Hvis du ikke kan huske dit 4-cifrede sikkerhedsnummer, skal du gå til Tjenester i øverste højre hjørne af vores hjemmeside, klikke på Hjælp, vælge FAQ - Min konto og klikke på Hvad hvis jeg glemmer mit 4-cifrede sikkerhedsnummer?

Vi ser frem til at høre fra dig.
Venlig hilsen,
bet365-holdet

Som loyal bruger er jeg nu limiteret til 5 DKK

7 Kommentar

Tilføj kommentar