18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

BET365 - regulering i netto gevinst på vinderspil !!!

14 kommentarer
457 Visninger
Hej,

jeg spillede ligesom mange andre på Kuitunen i top3 i dagens langrend. Oddset var 1,4 og min nettogevinst var 1.200 kr... troede jeg !

Nu viser det sig, at Bet365 har en gummiregel (Regel 4, der gælder generelt for alle væddemål) se nederes i dette indlæg*

I korte træk går denne regel ud på, at Bet365 har lov til at regulere nettogevinsten i negativ retning for spilllerne, dvs. at hvis en løber der står anført på startlisten trækker sig op til start og denne løber har haft et odds på under 10, kan og vil Bet365 skære i din nettogevinst)

For mit vedkommende betød det en indskrænket nettogevinst på 40%!!!

Når vi spillere indgår væddemål på vinderspil hos Bet365 og for den sags skyld hos mange andre bookmakere, vil vi ikke få vores indsats igen hvis den vi har spillet på trækker sig inden start eller slet ikke stiller op!!!

Kan det være rimeligt at Bet365 skal kunne skære drastisk i vores nettogevinster hvis de bliver ramt af afbud i startopstillingen, mens vi spillere taber vores indtægt ved samme scenarie.....?? Burde der ikke være en form for ligevægt på det område?

Bet365´s regelsæt er uden moral og etik når det kommer til Regel 4 !!!

Jeg hører gerne andre meninger? (og ja - jeg ved godt jeg har accepeteret deres regelsæt ved oprettelsen af min konto, men derfor kan man jo godt stille spørgsmålstegn ved de dele af deres forretningsgang der virker helt hen i vejret).

* Generel Regel 4 for sportsvæddemål:

Vinder-spil (defineret efter lodtrækning / efter at feltet er blevet kendt for den aktuelle begivenhed) kan blive udsat for tilpasning i henhold til Tattersalls regel 4 (del c). Denne regel vil finde anvendelse i forhold til den tilhørende tabel (tabellen samt yderligere info i forhold til regel 4, relateret til Hestevæddeløb kan blive fundet i afsnittet omkring regler for hestevæddeløb); dog med den undtagelse at en Regel 4 for 5 pence eller mindre ikke vil finde anvendelse. Dermed vil Regel 4 altså finde anvendelse, når en deltager trækker sig og vedkommende står i odds 10.00 eller mindre.
(Kilde: Bet365´s regelsæt)

14 Kommentar

Tilføj kommentar