18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 oplysning, livebetting politik ved fejlodds

1 kommentar
5 Visninger
Hejsa,

Dette er blot en opdatering, da jeg absolut intet anede om denne politik. Og jeg formoder andre ikke gør det heller, det er færreste der læser hele reglementet igennem.

Jeg ville spille BIF til at føre ved halvleg efter 30 minutter. Satte penge ind, inden jeg ville spille da BIF presset på ændrer oddset sig til 67 (fejlodds) og mit odds går igennem til odds 67. Der gik jeg ud fra at oddset så blev annulleret, i tilfælde af gevinst eller tab.

Deres politik er dog som følgende:

Forkert odds
Hvis en åbenlys fejl opdages før en begivenhed starter, mens en begivenhed er i gang eller efter en begivenhed, vil alle ikke-afgjorte væddemål være gældende og blive afgjort til det reviderede odds som fastsættes af bet365.

Jeg kender ikke til andre bookmakere der kører med denne politik, så det er måske værd at bide mærke i hvis man vil spille hos bet365, om man bryder sig om at de fastsætter og accepterer et andet odds på ens vegne eller ej, uden man har mulighed for at vurdere om man vil spille det.

Jeg har svært ved at vurdere om det er en ok politik rent moralsk. Jeg hælder til jeg, synes det virker lidt spøjst at bettet ikke bliver annulleret, både i tilfælde af gevinst eller tab, da de har fuldmagt til at placerer et odds der behager dem på ens vegne.

Men som sagt, dette var blot ment som en oplysning. Føler mig ikke snydt eller noget, det står jo klart i deres regler, men det får mig til at overveje om jeg nu også vil livebette hos dem i fremtiden.

1 Kommentar

Tilføj kommentar