18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 og "ulovligt væddemål"

8 kommentarer
28 Visninger
Hej Betxperter

Jeg er kommet i en lidt mærkelig situation med bet365

Forleden spillede jeg live på en tenniskamp. Efter 6-3 i først sæt og stillingen 4-5 i andet sæt spiller jeg på sæt-scoren 4-6 i andet sæt. Det er en ITF turnering og jeg er udelukkede afhængig af den score-information jeg får fra bet365.

Bet365 havde desværre taget fejl og scoren i andet sæt blev ændret til 5-4 og ikke 4-5 som der stod i livebetting panelet da jeg indgik væddemålet. Jeg er udemærket klar over at jeg ikke skal stole på den oplyste livescoring, men problemet ligger et andet sted. Nemlig at jeg har indgået et væddemål der allerede ved placering var tabt. Idet at sættet naturligvis ikke kan blive 4-6, hvis der allerede ved placering står 5-4.

Altså én ting er at det odds jeg fik var afspejlet af scoren 4-5 og ikke af 5-4 som der i virkeligheden stod. En anden og mere væsentlig ting er, at spillet aldrig ville ku gå hjem.

Jeg har flere gange oplevet at den opgivne livescoring var forkert og endda også oddset forkert efter den. Når man taber sker der intet, når man vinder annullere de fordi at oddset var sat efter en anden situation end den der egentlig var tilfældet. Det har jeg det egentligt fint med, da det er deres regler. Men sætter godt nok grænsen når de snyder mig til et spil som med sikkerhed er tabt.

Jeg kontakter deres chat service. Den er selvfølgelig totalt uduelig og jeg får en masse copy-paste fra betingelserne.

Jeg skriver dem så en mail. Og det er egentlig her at kæden hopper af for mig.

I den første mail siger de at kampen reelt stod 4-5 men at en challenge gav pointet den anden vej og det blev så til 5-4 i stedet. En challenge?!
Det er en kinesisk ITF turnering, som ikke har noget der bare ligner et challenge/hawkeye system.

Men det brokker jeg mig lidt over og de finder på en anden forklaring.
De giver mig nu tidspunkter for spil og begyndelser af de specifikke games. Der skriver de at jeg 40 sekunder FØR 18. game gik igang placerede mit spil. Altså ved 4-4 i andet sæt. Dette er direkte løgn. Jeg har ikke lige taget et screenshot, men ved da hvornår jeg har spillet.
Dette kan jeg ikke bevise desværre, men heldigvis skriver bet365 selv tilbage i en mail, at der rent faktisk stod 5-4 da jeg placerede mit spil. Da de ikke nævner hvem det er til kan jeg kun gå ud fra at de mener til det modsatte hold end dem jeg spillede på, da sættet blev afsluttet således: 4-4 -> 5-4 -> 5-5 -> 6-5 -> 7-5

De har nu altså sagt at jeg har placeret mit spil før 18. game men også at der var spillet 18 games, da jeg placerede mit spil?!?!
Det påpeger jeg og de fastholder deres tider uden at kommentere på alt andet jeg fortæller dem.

Så for at opsummere:
De har bekræftet at der stod 5-4 da jeg placerede mit spil på 4-6, men vil ikke gøre spillet ugyldigt!!

Hvad kan jeg gøre?

Jeg har selvfølgelig en mail korrespondance hvor alt dette kommer fra, hvis nogen ønsker at se den :)

På forhånd tak for hjælpen.

Vh.

Hanberg

8 Kommentar

Tilføj kommentar