18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 livespil - hjørne

8 kommentarer
8 Visninger
Jeg har nu for tredje gang på tre uger tabt et væddemål på antal af hjørne, hvor jeg så langt fra er enig i hvor mange der har været.

Det værste ved det er at man som spiller kan være temmelig prisgivet, da det er omvendt bevisbyrde. Dvs. det er op til spilleren at bevise hvor mange hjørne der har været, hvis man er uenig.

Mine 3 eksempler:

Jeg spiller over 3 hjørne i første halvleg i en kinesisk kamp Chongqing lifan-Changsha. Jeg sidder og ser kampen på deres live streaming og ser 5 hjørne i første halvleg. De registrerer kun 3 og jeg skriver frem og tilbage.
De mener kun der var 3 og beder mig anskaffe dokumentation fre en hjemmeside, hvilket jeg ihærdig giver mig i kast med. Det lykkes dog ikke selvom jeg er inde på gppgles hjemmeside og bruger deres sprogværktøjer.
Jeg spørger om de ikke kan se kampen igennem og det siger de så de gør - og kommer til det resultat der kun er ... 3. Jeg er godt gal i skralden for jeg har set kampen og set 5..

Næste weekend og kun lidt klogere spiller jeg igen hjørne i Chongqing lifan.. men denne gang under 11.
Det går også fint. Der er kun 9 i kampen... men da jeg tjekker min konto senere har de registreret den som tabt... Så er jeg ikke specielt tilfreds ( på jysk)

Jeg kontakter igen bet365.. Først får jeg en forklaring om at det var noget med plus 2 hjørne !!!! hvad!!!
Så skriver jeg igen og der finder de så ud af, at der har været billed udfald i løbet af kampen og der har været 3 hjørne mere end det registrerede. Det var da træls men sådan er livet, når jeg at tænke indtil medarbejderen siger... du kan også få en hjemmeside og se det officielle resultat på. Vi har nemlig en del kinesere ansat!!!
Hvad!!! Her har de forrige weekend sagt at jeg skulle finde en hjemmeside og det var ikke lykkes mig og nu har de pludselig både ansat kinsere og kan finde et officielt resultat... Synes det lugter!!!

Nå men havde så egentlig tænkt mig at stoppe med at spille på hjørne, men da jeg synes det er maks. underholdning, så gjorde jeg det alligevel idag, da jeg skulle "hygge" lidt.
Jeg spillede over 9 hjørne i en indisk kamp; Tamil Nadu-Punjab.
Efter 64 min står der er på tv-skærmen at der står 8-1 i hjørne til hjemmeholdet og da der kommer endnu et hjørne idet 69 min er jeg en glad mand...
Men da jeg så går ind på min konto så er væddemålet tabt.. der var kun 9 hjørne ifølge bet365. Har skrevet til dem og de har afgjort at de har talt rigtigt, der var 9! De kan ikke give mig en officiel resultatliste, men sender mig deres egen optælling!

Nu sidder jeg med en følelse af at de snyder mig. Det er jo håbløst at bevise, jeg har ret.
Efterfølgemde må jeg holde mig til hjørne i den engelske liga hvor jeg ved jeg kan finde et officielt resultat.

Hvad siger I: er jeg galt afmarcheret? og hvad kan jeg evt. gøre (ud over at stoppe hjørne spillet i eksotiske lande:) )

Mvh Lars

8 Kommentar

Tilføj kommentar