Jeg livebettede i går på en u20 kamp mellem Partick U20 og Dundee U20. Jeg bettede på kampen midt i 1 halvej ved stillingen 1-1. Mit bet var over 2.5 mål i første halv. Stillingen var 1-2 ved pausen så væddemålet vandt.
Da der ikke var gået penge ind 1 time senere så checkede jeg min mail og fandt denne email:
Hej XXXXXX
Vi kontakter dig vedrørende væddemåls-ID XXXXXXXXX som er placeret til odds 2.00 på Over 2.5 (Mål - 1. halvleg Partick U20 v Dundee U20). Vi har bemærket at denne begivenhed var angivet forkert på vores hjemmeside, og i overensstemmelse med vores regler er væddemålet derfor blevet annulleret.
Jeg står undrende til dette og svarer derefter:
Hej,
Vedr. nedenstående mail.
Kan i venligst oplyse mig om hvad som var angivet forkert på jeres hjemmeside ??
På forhånd tak.
Mit sikkerheds id er XXXXXXX
Så får jeg dette svar:
Hej XXXXXXX,
Tak for din e-mail.
Vi angav kampen med Dundee U20 i stedet for Dundee Utd U20, og derfor er væddemål på kampen blevet annulleret i overensstemmelse med vores regler og vilkår, som du kan læse mere om under punkt 6. Fejl, hvis du går til Regler og Vilkår i bunden af vores hjemmeside.
Som jeg besvarer med dette:
Hej XXX,
Tak for hurtigt svar.
Kan man få en second opinion fra en manager eller lignende på den afgørelse der ??
I skriver jo også kun Brøndby når Brøndby "IF" møder Fck møder på søndag.
Det er helt sort set fra min side.
For bare at modtage samme svar fra samme person:
Hej XXXXXX,
Tak for din e-mail.
Alle væddemål på kampen er sat til ugyldige og det er de i fuld overenstemmelse med vores regler og vilkår på det punkt, når en kamp angives forkert, desværre.
Dit væddemål vil derfor forblive ugyldigt, beklager.
-------------------------
Alle input er velkomne :)
Da der ikke var gået penge ind 1 time senere så checkede jeg min mail og fandt denne email:
Hej XXXXXX
Vi kontakter dig vedrørende væddemåls-ID XXXXXXXXX som er placeret til odds 2.00 på Over 2.5 (Mål - 1. halvleg Partick U20 v Dundee U20). Vi har bemærket at denne begivenhed var angivet forkert på vores hjemmeside, og i overensstemmelse med vores regler er væddemålet derfor blevet annulleret.
Jeg står undrende til dette og svarer derefter:
Hej,
Vedr. nedenstående mail.
Kan i venligst oplyse mig om hvad som var angivet forkert på jeres hjemmeside ??
På forhånd tak.
Mit sikkerheds id er XXXXXXX
Så får jeg dette svar:
Hej XXXXXXX,
Tak for din e-mail.
Vi angav kampen med Dundee U20 i stedet for Dundee Utd U20, og derfor er væddemål på kampen blevet annulleret i overensstemmelse med vores regler og vilkår, som du kan læse mere om under punkt 6. Fejl, hvis du går til Regler og Vilkår i bunden af vores hjemmeside.
Som jeg besvarer med dette:
Hej XXX,
Tak for hurtigt svar.
Kan man få en second opinion fra en manager eller lignende på den afgørelse der ??
I skriver jo også kun Brøndby når Brøndby "IF" møder Fck møder på søndag.
Det er helt sort set fra min side.
For bare at modtage samme svar fra samme person:
Hej XXXXXX,
Tak for din e-mail.
Alle væddemål på kampen er sat til ugyldige og det er de i fuld overenstemmelse med vores regler og vilkår på det punkt, når en kamp angives forkert, desværre.
Dit væddemål vil derfor forblive ugyldigt, beklager.
-------------------------
Alle input er velkomne :)