Inden jeg forklarer vil jeg sige at jeg har forsøgt at komme igennem til Bet365 men deres kunde service er extremt arrogante og afvisende så jeg vil høre hvad andre folk mener om det her, og om Betxpert evt kan hjælpe.
...
Jeg har været kunde hos bet365 i lang tid nu.
Fordi jeg overfører rigtig mange penge - mange mange tusinde hver måned er min bonus ordning lavet på den måde at jeg får tilskrevet én månedlig bonus i slutningen af hver måned. Den er selvfølgelig bla baseret på aktivieteten på min konto, indskud osv.
For juli måned havde jeg modtaget en bonus på xxx antal kroner. Og jeg havde regnet med at modtage nogenlunde samme bonus beløb for August da aktiviteten i August havde været end del højere end for Juli måned, så jeg fik lidt af en schock da jeg så at min bonus kun var halvt så stor. Derfor skrev jeg en klage til Bet365 og senere var jeg igennem til deres kunde support for at høre om min klage var blevet læst.
Den person som jeg talte med kunne godt se min pointe og han forstod heller ikke hvorfor min bonus kun var halvt så stor som måneden forinden nu når min aktivitet faktisk havde været større, så han krediterede derfor en bonus tilsvarende den bonus som jeg havde fået måneden før nu når min aktivitet havde været den samme. Han krediterede selvfølgelig ikke hele bonussen men forskellen/differencen fra den bonus som jeg allerede havde modtaget og op til det bonus beløb som jeg havde modtaget for Juli.
Til slut fortalte han mig at jeg for fremtiden ikke skulle forvente altid at få helt den samme bonus- det kunne godt variere lidt, hvilket er helt naturligt da min aktivitet ikke er den samme hver måned, og han fortalte mig at min næste bonus så ville være d. 26 September som det er aftalen.
Så idag skrev jeg en mail til bet365 og bad dem om at kreditere denne månes bonus. Jeg har siden min sidste bonus overført næsten 30.000 kroner, hvilket er næsten 10.000 højere end for AUgust så jeg havde set frem til at modtage en bonus der var ihverfald ligeså stor som måneden før, da det er en klar og fast aftale jeg har med dem.
Jeg fik en SHOCK mildest talt da jeg modtag en mail fra den danske supervisor at jeg ikke kan få nogen bonus selvom det er en aftale der er, pga at jeg som han skriver allerede havde modtaget 2 bonusser sidste gang. Men den anden bonus var en efterregulering af den bonus som jeg fik orindelig da den var for lille.
Man stiller en kunde (mig) i udsigt en større bonus hvis jeg overfører et beløb. Det er en fast aftale jeg har lavet med dem da jeg som sagt overfører rigtigt mange penge. Når så dagen kommer hvor bonussen skal krediteres så skriver man at bonussen ikke kan krediteres alligevel Jeg føler mig meget magtesløs og det er også derfor at jeg skriver denne mail.
Det er i høj grad pga bonusser at jeg benytter mig af bet365.
Hvad siger Betxpert til det her, er det noget i kan hjælpe med.
...
Jeg har været kunde hos bet365 i lang tid nu.
Fordi jeg overfører rigtig mange penge - mange mange tusinde hver måned er min bonus ordning lavet på den måde at jeg får tilskrevet én månedlig bonus i slutningen af hver måned. Den er selvfølgelig bla baseret på aktivieteten på min konto, indskud osv.
For juli måned havde jeg modtaget en bonus på xxx antal kroner. Og jeg havde regnet med at modtage nogenlunde samme bonus beløb for August da aktiviteten i August havde været end del højere end for Juli måned, så jeg fik lidt af en schock da jeg så at min bonus kun var halvt så stor. Derfor skrev jeg en klage til Bet365 og senere var jeg igennem til deres kunde support for at høre om min klage var blevet læst.
Den person som jeg talte med kunne godt se min pointe og han forstod heller ikke hvorfor min bonus kun var halvt så stor som måneden forinden nu når min aktivitet faktisk havde været større, så han krediterede derfor en bonus tilsvarende den bonus som jeg havde fået måneden før nu når min aktivitet havde været den samme. Han krediterede selvfølgelig ikke hele bonussen men forskellen/differencen fra den bonus som jeg allerede havde modtaget og op til det bonus beløb som jeg havde modtaget for Juli.
Til slut fortalte han mig at jeg for fremtiden ikke skulle forvente altid at få helt den samme bonus- det kunne godt variere lidt, hvilket er helt naturligt da min aktivitet ikke er den samme hver måned, og han fortalte mig at min næste bonus så ville være d. 26 September som det er aftalen.
Så idag skrev jeg en mail til bet365 og bad dem om at kreditere denne månes bonus. Jeg har siden min sidste bonus overført næsten 30.000 kroner, hvilket er næsten 10.000 højere end for AUgust så jeg havde set frem til at modtage en bonus der var ihverfald ligeså stor som måneden før, da det er en klar og fast aftale jeg har med dem.
Jeg fik en SHOCK mildest talt da jeg modtag en mail fra den danske supervisor at jeg ikke kan få nogen bonus selvom det er en aftale der er, pga at jeg som han skriver allerede havde modtaget 2 bonusser sidste gang. Men den anden bonus var en efterregulering af den bonus som jeg fik orindelig da den var for lille.
Man stiller en kunde (mig) i udsigt en større bonus hvis jeg overfører et beløb. Det er en fast aftale jeg har lavet med dem da jeg som sagt overfører rigtigt mange penge. Når så dagen kommer hvor bonussen skal krediteres så skriver man at bonussen ikke kan krediteres alligevel Jeg føler mig meget magtesløs og det er også derfor at jeg skriver denne mail.
Det er i høj grad pga bonusser at jeg benytter mig af bet365.
Hvad siger Betxpert til det her, er det noget i kan hjælpe med.