18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

BET365; hjørnespark, hvad gør jeg ??

7 kommentarer
877 Visninger
Jeg havde placeret et spil igår på fodbold kampen Nicaragua - Belize - Asian hjørnespark over 8, dvs ved 8 hjørnespark får man pengene igen. Jeg så hele kampen, og skulle kun bruge et mere hjørnespark de sidste 10 minutter for at få pengene igen. Der kom et hjørnespark - d er er absolut ingen tvivl overhovedet om at der kom et hjørnespark jeg så kampen, så den sluttede på 8 hjørnespark. Til min store overraskelse kan jeg se at Bet365 ikke har talt det sidste hjørnespark med og altså kun kommet til 7 hjørnespark. Jeg gik så igennem på deres LIVE chat for at gøre dem opmærksom på fejlen og vedkommende som jeg talte med bekræftede overfor for mig at deres mand på stedet også havde 8 hjørnespark så han ville sende det videre så fejlen kunne blive korrigeret. Nu har jeg så fået en mail fra dem hvor de skriver at de kommer til 7 hjørnespark selvom at man skal være blind for ikke at kunne se det sidste hjørnekamp i kampen og selvom deres mand på stedet også kom til 8 hjørnespark. Jeg har sagt til dem at de skal se de sidste 10 minutter af kampen igen så kan de se at der uden tvivl kom et hjørnespark de sidste 10 minutter i kampen, men deres svar tilbage er blot "vi er meget tilfredse med den beslutning der er truffet". Hvad gør man i den situation for en bookmaker kan i princippet påstår hvad som helst og de behøver ikke dokumentere det, jeg har bedt dem sende mig dokumentation for deres påstand som er fejl men det vil de ikke gøre. Hvad gør jeg??

7 Kommentar

Tilføj kommentar