18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 har ændret odds, efter spillet er vundet !!

25 kommentarer
209 Visninger
Spillede et live-spil og oddsede 1000,- kr på over 1,5 mål i 1. halvleg til odds 2,75 ml. Brunei-Vietnam U19. Gladeligt erfarer jeg senere, at Vietnam vinder 1.halvleg 3-0 og venter derfor på at 2750,- dribler ind på min konto. Troede jeg. For har netop, et par timer efter spillet, fået en mail fra bet365 hvori de annullerer/nedgraderer mit spil til sølle 1,14, de skriver:

"Vi kontakter dig vedrørende væddemåls-ID BL0810596710F, som er placeret til odds 2.75 på Over 1.5 (Mål - 1. halvleg Brunei U19 v Vietnam U19). Vi har bemærket at dette væddemål blev placeret til et forkert odds, og i overensstemmelse med vores regler vil væddemålet derfor blive afgjort til det korrekte odds 1.14. Vi beklager enhver ulejlighed i forbindelse med dette. "

Er der andre der har oplevet dette hos bet365 ?
Kan bet365 lovligt gøre dette, efter spillet er sat, pengene betalt og spillet er vundet ?
Kan jeg klage til IBAS ?
Kan jeg som kunde fortryde et bet der er tabt, fordi jeg har fortrudt/trykket på den forkerte knap på tastaturet/spillet til et dårligt odds osv. ?
Er det ikke en forrykt forretningsgang og dårlig stil de kører hos bet365 ? Synes de er under al kritik.
Nogen der kan anbefale en anden og mere reel bookie ?

25 Kommentar

Tilføj kommentar