18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 gamechanger i forhold til annullering af væddemål!

21 kommentarer
670 Visninger
Det her er spændende:

Onsdag morgen valgte bet365 oddssætter at vove sig ud på markedet som den første udbyder af kampen mellem Khachanov og Pouille. Normalt følger bookies hinanden; dem uden licens åbner festen og så kommer betfair exchange pinnacle, hvor algoritmerne følger hinanden.
Men i dette tilfælde tog 365 så chancen og var ude som første udbyder. Det resulterede i en fejlvurdering, da man satte Pouille som favorit mod Khachanov, hvilket var højest overraskende for mig. Odds var 1.61 Pouille og 2.3 Khachanov. Det var ikke helt voldsomt skævt, da Pouille havde vundet en imponerende sejr i to sæt over Shapovalov i nat, mens Khachanov var ude i en gyser mod Kyrgios senere på natten. Måske mente oddssætteren, at Khachanov kunne være træt i dag.
Så kom de andre spillere på markedet og odds begyndte at gå modsat. Det ender så ud med, at Khachanov ender i 1.61 og Pouille i 2.3.
En time senere vælger 365 så at annullere væddemålet med argumentet om "åbenlys" fejl. Det er i min optik en 110% fejlbeslutning. Dette har intet med åbenlys fejl at gøre. Her har vi en bookmaker, der har fejlvurderet en kamp. Odds er heller ikke ligefrem gået fra 7 til 2 eller lign. Det er et odds fald på 0,59.

For mig er dette en slags milepæl på, hvad 365 kan tillade sig. Jeg vil absolut ikke lade dette passere ubemærket hen. Hvad synes I?

Update:
Nu har jeg talt med 365 i telefonen igen. Deres argument var, at de byttede rundt på navnene, og det var en åbenlys fejl. Det er så lavt. Hvad siger betxpert?

21 Kommentar

Tilføj kommentar