18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

BET365 - Fejl resultering af håndbold bet

16 kommentarer
34 Visninger
Jeg havde spillet på over 60,5 mål i Sverige - Storbritaninen i håndbold. Der er scoret 60 mål med 5 sekunder igen hvor en svensker får en friløber og kringler bolden i mål i det sidste sekund. Det er meget tydeligt at dommeren der står lige ved siden af anerkender målet da han hæver armen, men målet står ikke på den officielle resultat side (hvilket er en klar fejl). Jeg havde en disput med Bet365 om et andet bet for noget tid siden hvor FIBA den officalle basket side havde et resultat men hvor live billederne viste noget andet - på det tidspunkt fik jeg at vide at mit bet var tabt pga at Bet365 ikke forholdt sig til de officielle resultat sider hvis der var video materiale der viste noget andet, og i den her situation er det helt klart at det sidste mål bliver anerkendt af dommeren der løfter hans ene hånd men det tæller ikke med på livescoren. Det er meget klart at se på live billederne. Jeg har nu sagt det til Bet365 og forventer at de lever op til deres tidligere procedurer. Er der andre end mig der også havde over 60.5 mål i denne kamp

16 Kommentar

Tilføj kommentar