18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365: Bonus penge & væddemål fjernet ureglementeret!

4 kommentarer
26 Visninger
Hej,

Jeg har haft en sag kørende med Bet365 siden Super Bowl(SB) d. 08.02-16, omkring bonuspenge og væddemål, som er blevet fjernet ureglementeret!

Sagen(forsøgt kort beskrevet):

* Fredag d. 05-02-2016 har jeg sat 4 væddemål på SB for 1.500kr. bonus penge.
* 3 af væddemålene går hjem til en samlet gevinst på: 2.700kr.
* Mandag d. 08-02-16 går jeg ind på min konto og kan se saldoen står i 0kr.
* Jeg kontakter Bet365 omkring dette og får den besked, at min bonus er udløbet d. 06-02-16 og blevet fjernet, samt den tekniske afdeling ikke kan se, at der er blevet placeret nogle væddemål på SB.

* Jeg sender dokumentation på, at min bonus ikke er udløbet ift. til regler & vilkår(print screen).
Jeg har dokumentation i form af bilag på understående:

-----

- Dokumentation for: Indbetaling: d. 09-01-2016.
- Dokumentation for: Bonus klar til spil d. 18-01-2016.
- Dokumentation for: 100% kickoff bonus: Regler & Vilkår.

(Udklip fra Regler & Vilkår om min bonus)
- 5. Hvis gennemspilskravene for dette tilbud ikke opfyldes indenfor 90 dage, efter du indtastede din tilbudskode, eller 60 dage fra datoen hvor tilbuddet lukker (hvad end der forekommer først), fjernes alle midler på din bonussaldo.
- 6. Tilbuddet lukker den 00:59:59 CET 06/02/2016.

- Dokumentation for: Kontojustering;
Væddemål annulleret og overført til bonussaldo
læs specifikt, at væddemål bliver annulleret og midler overført til bonussaldo, hvorefter bonussaldo bliver fjernet.

- Dokumentation for: Hvilke 4 SB væddemål jeg har spillet (egne notater):
læs specifikt, udover de 4 væddemål hos Bet365 er der også dokumentation for, at jeg har spillet væddemål på SB hos 888 og danskespil(DS).

- Dokumentation for: Spilhistorik hos DS og 888 på SB:
læs specifikt, at der er sammenhæng mellem odds og indsats mellem (egne notater) og (spilhistorik hos DS). Samt dato og tidsinterval for placerede bets.
De 4 væddemål hos Bet365 er unikke og der er ikke duplerede væddemål ift. DS & 888.

-----

Bet365 burde jo kunne finde mine væddemål, da der skabes en unik spil reference, når et væddemål er sat.

Min klare tese omkring denne bonusfejl er, at Bet365 ved en fejl ikke har sat "de 60 dage fra datoen hvor tilbuddet lukker ind, (Tilbuddet lukker den 00:59:59 CET 06/02/2016.)
således gennemspilskravet for bonussen er lukket d. 06/02/2016 og ikke den 06/04/2016, som er den rettidige dato.
Dermed er mine væddemål og blevet annulleret og samt fjernet min bonus ureglementeret ved en fejl.
(PS: Manglede før SB, at gennemspille for 600kr. ud af de 6.000kr., som kravet for bonussen er).

Under kontojusteringer er der i mine øjne bevis for, at jeg har sat væddemål(samt den øvrige dokumentation, som står overstående), som er blevet annulleret og overført til bonussaldo.
læs specifikt, at væddemål bliver annulleret og midler overført til bonussaldo, hvorefter bonussaldo bliver fjernet.

Trods disse stærke beviser, som jeg kan dokumentere, så fastholder Bet365, at min Bonus er udløbet, samt der ikke er sat nogle væddemål.

Jeg får fat på den ene efter den anden inkompetente medarbejder fra Bet365, som holder fast i, at min bonus er udløbet til trods for det står sort på hvidt i dokumenterede og vedhæftede regler og vilkår omkring dette.

Bet365 har efterfølgende efter 1 uges mail frem og tilbage, samt chat med live-support flere gange givet lidt efter og indsat 1.500kr., som de skriver kan udbetales uden nogen form for gennemspilskrav(som et tegn på god vilje), men giver mig forsat ikke ret i, at bonussen ikke er udløbet samt fastholder, at der ikke er sat nogle bets på SB og derfor ikke kan udbetale de resterende 1.200kr., suk :(

WTD!? Håber I kan hjælpe herinde, da jeg ikke kan komme videre med min sag hos Bet365, som ikke vil forholde sig til noget som helst.

Jeg er villig til, at dele min dokumentation i form af en mail med bilag i en "privat" mail, så I kan se om jeg har en sag og efterfølgende vil være behjælpelig med, at komme videre, så jeg kan få de resterende 1.200kr. som jeg retmæssigt har krav på ift. mine væddemål.

Det er virkelig blevet en principsag og har efterhånden brugt mange timer på dette, men jeg giver ikke op, da andre bruger hos Bet365 ikke skal komme i denne samme situation, som jeg er havnet i.

På forhånd tak
/mihera

4 Kommentar

Tilføj kommentar