18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 bonus - fortæl mig om jeg er galt på den.?

4 kommentarer
3 Visninger
Hej.

Jeg havde vundet lidt penge på betway og tænkte jeg vil prøve og finde en bonus et sted for at få lidt ekstra og spille for, så jeg gik ind på bet365 og fandt til stor min glæde at jeg havde en kickoff bonus som jeg ikke havde brugt endnu og det passede lige med at der var 1 dag til at tilbudet stoppede.

Tilbudet var et 100 % indskudsbonus op til 1000 kr. Jeg indsatte 850 kr. og fik min bonus med det samme. Dagen efter opdagede jeg at min bonus var væk.

Under regler vilkår står:
1. Kvalificerende indbetalinger skal være på minimum 100 DKK.

2. Den maksimale bonus som kan opnås er 1000 DKK.

3. For at kunne spille for din bonus, skal du gennemspille det kvalificerende indbetalingsbeløb én gang på sportsvæddemål. Du skal gennemspille din bonus og indskud tre gange før du kan foretage en udbetaling.

4. Hvis gennemspilskravet for denne bonus ikke er opfyldt indenfor 90 dage fra den første kvalificerende indbetaling, vil bonussaldoen blive fjernet.

5. Tilbuddet slutter den 00:59:59 GMT+1 01/12/2010.

Det der står i punkt 5 om at tilbudet stopper læser jeg som at det er sidste frist for at indløse bonussen og man derefter har 90 dage til og gennemspille sin bonus.

Jeg skrev selvfølgelig til bet365 og de siger at tilbudet stopper den pågældende dato og bonussen frafalder, det vil sige jeg skulle havde spillet ca. 5000 kr. igennem på en dag for at få min bonus.

Er det mig der er galt på den eller læser I det på samme måde som mig.? ??

Tak for jeres tid :)

Mvh.
Søren Juul

4 Kommentar

Tilføj kommentar