Jeg oprettede en konto derinde omkring d. 25/4 hvor jeg indbetalte 500 kr. som blev til 1000 med bonus. Får godt en uge siden får jeg en mail fra dem om at det ikke er ”rentabelt” for dem at tilbyde mig sports bonus mere, samt at jeg vil få nogle limits på hvor meget jeg kan spille på en kamp. (man ville nu tro jeg har overskud hos dem siden jeg får denne mail, men min konto var faktisk på 200 ud af min start 1000) tænkte det var surt med bonusser, men de har ok odds så tænkte at de limits nok ikke nået der berørte mig, da jeg er en lille fisk (max 300-400 fladbetting ”normalt” J ) men ved mgp var jeg nede kun at måtte spille 20 kr. på nogle bets og i dag kan jeg kun spille 116 kr. på mypa –1
Har flere gange skrevet til dem, men de insistere at det er rigtigt nok, så mit spg er om andre har været ude for at bet365 går i så små sko, at de er bange for en lille fisk som mig ?
Kan godt forstå de beskytter sig mod folk der har vundet mange 1000 kr. Men sku da ikke mod en der lige har starter der stadig har negativ balance hos dem.
(har nogle andre bookmaker, hvor jeg spiller på samme måde, og har aldrig oplevet limits/udelukket fra bonus på den måde.)
Har flere gange skrevet til dem, men de insistere at det er rigtigt nok, så mit spg er om andre har været ude for at bet365 går i så små sko, at de er bange for en lille fisk som mig ?
Kan godt forstå de beskytter sig mod folk der har vundet mange 1000 kr. Men sku da ikke mod en der lige har starter der stadig har negativ balance hos dem.
(har nogle andre bookmaker, hvor jeg spiller på samme måde, og har aldrig oplevet limits/udelukket fra bonus på den måde.)