18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

888 har reserveret penge på min konto

1 kommentar
172 Visninger
Den 29/1 har 888 reserveret 2 x 3000kr på min bankkonto.
Jeg kontakter dem og gør præcis som de beder om. Kontakter min bank. Sender dem kontaktoplysninger på min bank og sender billeder af min bankkonto fra den 29/1 og frem til den 4/2.
Derefter er der intet svar. Jeg rykker 4 dage i træk uden svar. Efter yderligere 3 dage får jeg en mail om at min sag er lukket, men at jeg kan henvende mig igen, hvis jeg ikke er tilfreds.

Jeg skriver så igen lørdag den 13/2 og får svar efter 2 timer. Sagen er sendt videre i systemet og der kan gå op til 72 timer før de svarer. Da de er gået rykker jeg dem uden held. Og igen i dag uden svar.

Pengene står som sagt kun som reserveret, med udløb den 2/3.
Kan jeg gøre andet, end at vente på at reservationen forhåbentligt forsvinder?

Det kan lige nævnes, at det er på et mastercard debit. Kortet er gået i overtræk pga reservationerne, hvilket ikke bør kunne lade sig gøre ifølge min bank, hvis altså 888 holder sig til reglerne.

1 Kommentar

Tilføj kommentar