18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

World matchplay dart 2017

6 kommentarer
1 Visninger
Hej folkens

Så er det tid til en ny stor dart turnering som starter i aften og varer den næste uges tid.

Jeg vil ikke til at skrive alt mulig om format og lodtrækning men i stedet bare linke til wikipedia hvor i selv kan læse op på dette :) https://en.m.wikipedia.org/wik…(darts)

Der er 4 kampe på programmet i aften og har fundet et par værdifulde spil synes jeg.

Første kamp er Michael Smith mod Steve West. Smith har endelig genfunden sit storspil og har spillet forrygende de sidste par måneder modsat West som har været meget svingende og ikke vundet mange kampe de sidste par måneder. Ren sejr til Smith giver ikke meget, men jeg tror også på en forholdsvis sikker sejr og er derfor på Smith sejr med minimum 3 leg til odds 1,66 hos vey365. Jeg kan simpelthen ikke se West få mere end 7 legs ned hans nuværende form.

Anden kamp er Gary Anderson mod Christian Kist. Gary er klasser over dagens modstander som ikke har vist det stor i 2017. Kan simpelthen ikke se andet end en klar sejr til Gary som bør komme sikkert fra start her og spiller derfor Gary sejr med minimum 5 legs til odds 1,66 hos bet365.

Sidste kamp jeg har spil på idag er Peter Wright mod Janes Wilson. Peter Wright har haft et forrygende 2017 og så urørlig ud i starten (pånær når han møder MVG). Kampens Wilson derimod er en utilregnelig spiller han er røget ud utrolig mange gange i første og anden runde i år men ind i mellem blomster han om og spiller forrygende. Jeg tror dog Peter tager en forholdsvis sikker sejr her i første runde og især lukningerne bliver Wilsons store problem da han nok skal følge med i nedspillet. Mit bet bliver Peter Wright sejr med mindst 4 legs til odds 1,57 hos bet365.

Det er ikke de aller højest odds jeg har fundet frem til første runde, men satser på en forholdsvis sikker start på turneringen :).

Held og lykke, håber en masse byder ind.

6 Kommentar

Tilføj kommentar