Jeg har lagt disse to spil i brugertips, da jeg synes der er rigtig god værdi her. Jeg vælger at smide dem ind her også, da odds evt vil falde eller væddemålene vil blive fjernet. Men jeg kan jo tage fejl..
Her må der helt klart være tale om værdi.! Desværre er odds ike de største, men 2 x 30% er da ganske ganske iorden..
I tv2´s fredagsunderholdingsprogram ´Vild med dans´, har JB.Olsen og Marianne fra første udsendelse været fremme i skoene. JB og den lille frække, har vundet (fået flest point) 3 ud af de 4 første udsendelser. Parret ligger som favorit hos de fleste bookmakere, for at vinde samlet i år også hos rigtig rigtig mange danskere. Kvinderne er vilde med JB, og mændene lure på dejlige ben og lækre bevægelser hos Marianne. Kigger man på odds på hvem der ryger ud næste gang, så ligger det til Anne-Grethe Bjarup og lige derefter Tina Lund. Og jeg tror også det er de to næste par der ryger ud. Skulle der komme en smutter, måske endda to, så tror jeg intet det hjælper. I min verden kan hverken Anne-Grethe eller Tina Lund stille noget op imod JB om den samlede sejr, derfor synes jeg der er klar klar værdi i disse to spil..!!
Folk vil måske synes jeg er vanvittig, men jeg synes de 90% er helt helt ok..!!
Bet24 Hver kommer længst : Anne-Grethe Bjarup Riis @3.15 Joachim B. Olsen @1.30 Spilstop : 1/10 kl.20.00
Bet365 : 3/10 kl.20.00 Hvem kommer længst : Joachim B. Olsen @1.30 Spil Tina Lund @3.20 Spilstop 3/10 kl.20.00
Her må der helt klart være tale om værdi.! Desværre er odds ike de største, men 2 x 30% er da ganske ganske iorden..
I tv2´s fredagsunderholdingsprogram ´Vild med dans´, har JB.Olsen og Marianne fra første udsendelse været fremme i skoene. JB og den lille frække, har vundet (fået flest point) 3 ud af de 4 første udsendelser. Parret ligger som favorit hos de fleste bookmakere, for at vinde samlet i år også hos rigtig rigtig mange danskere. Kvinderne er vilde med JB, og mændene lure på dejlige ben og lækre bevægelser hos Marianne.
Kigger man på odds på hvem der ryger ud næste gang, så ligger det til Anne-Grethe Bjarup og lige derefter Tina Lund. Og jeg tror også det er de to næste par der ryger ud. Skulle der komme en smutter, måske endda to, så tror jeg intet det hjælper. I min verden kan hverken Anne-Grethe eller Tina Lund stille noget op imod JB om den samlede sejr, derfor synes jeg der er klar klar værdi i disse to spil..!!
Folk vil måske synes jeg er vanvittig, men jeg synes de 90% er helt helt ok..!!
Bet24
Hver kommer længst :
Anne-Grethe Bjarup Riis @3.15
Joachim B. Olsen @1.30
Spilstop : 1/10 kl.20.00
Bet365 : 3/10 kl.20.00
Hvem kommer længst :
Joachim B. Olsen @1.30 Spil
Tina Lund @3.20
Spilstop 3/10 kl.20.00
http://www.betxpert.com/member…6151
http://www.betxpert.com/member…6152