18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Vfl Osnabrück - 1899 Hoffenheim

Jeg synes selv det er ret underligt at der ikke er kommet noget forslag på denne kamp, da jeg synes den ligger lige til højrebenet, og der findes masser af bets med værdi i i denne kamp.

Først vil jeg berette lidt omkring Hoffenheim. Det er efter min mening klubben, som vil snuppe 1. pladsen i 2. bundesliga, da spillerne på holdet nu er begyndt at spille som et hold i stedet for at spille individuelt, som de gjorde det i efteråret. Man har dermed alle sine kampe i 2008 i 2. bundesliga. Holdet har offensive spillere som de fleste andre klubber i bundesligaen blot kan drømme om med Ba, Capado, Eduardo, Teber osv. osv. osv. Rækken er nærmest endeløs. Derimod halter det en smule bagi, hvor man er nødt til at forstærke sig til næste sæson, NÅR man skal spille med i bundesligaen.

Osnabrück kæmper i denne sæson om ikke at rykke ned fra 2. bundesligaen, de henter hovedsageligt deres point på hjemmebane, hvor man indtil nu i sæsonen blot har tabt en enkelt kamp, men nr. 2 kommer i dag;) Den kamp man tabte var til Wehen, et andet hold som klarer sig flot her i starten af foråret.

I dette spilforslag vil jeg samtidig benytte lejligheden til at foreslå man spiller Hoffenheim til at vinde 2. bundesliga, hvor man blot har 4 point op til 1. pladsen. Holdene, som lige nu ligger over dem er alle i en eller anden form for krise, og kan ikke spille op med Hoffenheim i dette forår, derfor tror jeg på de topper tabellen til sommer. Man kan få odds 12 på Hoffenheim som vinder af 2. bundesliga. Og jeg vil I HVERT FALD give dem 10% chance for dette. oddset på Hoffenheim til at vinde denne kamp er på 2,45 hos Wauvbet og jeg vil gerne give dem 45% chance for dette, hvilket giver dem en betvalue på 110%

2 Kommentar

Tilføj kommentar