Tommy Shearer har lagt en analyse op på denne kamp.Analysens indledning:Jeg tror på, at stortalentet Martin Braithwaite bliver topscorer for Esbjerg.
Han deler pt topscorerværdigheden med Jakob Ankersen, med 5 mål.
Braithwaite blev i løbet af efteråret rykket helt op som angriber, da Esbjerg står langt tilbage på banen og dermed kan udnytte hans ekstreme hurtighed i kontrafasen. Han er en lille stjerne i svøb og har vist i flere kampe, at han dygtig til at sætte folk af samt afslutte med begge ben, dog er hans højre ben klart det mest foretrukne.
Braithwaite bør i løbet af foråret komme til mange flere chancer end Jakob Ankersen, da denne spiller på højrekanten og typisk vil kreere chancerne til sine medspillere. Der er også Jesper Lange (3 mål), men han har i flere sæsoner vist, at han ikke er en typisk målsluger.
Braithwaite sparker også straffe- og frispark, hvilket øger hans muligheder gevaldigt. At han ligeledes har udtalt at han er i sit livs form, underbygger også dette spil:
Imod spillet: Det nemme svar er skader. Det kan ødelægge hele spillet, men sådan er vilkårene. Jakob Ankersen er den eneste jeg ser, som reel konkurrent til spillet, da han har været målfarlig, men jeg forventer ikke at han kan lave +3 mål i foråret. Det er egentligt samme historie med Jesper Lange, han er en holdspiller, som gør alt det grove arbejde og giver plads til medspillerne.
Han deler pt topscorerværdigheden med Jakob Ankersen, med 5 mål.
Braithwaite blev i løbet af efteråret rykket helt op som angriber, da Esbjerg står langt tilbage på banen og dermed kan udnytte hans ekstreme hurtighed i kontrafasen. Han er en lille stjerne i svøb og har vist i flere kampe, at han dygtig til at sætte folk af samt afslutte med begge ben, dog er hans højre ben klart det mest foretrukne.
Braithwaite bør i løbet af foråret komme til mange flere chancer end Jakob Ankersen, da denne spiller på højrekanten og typisk vil kreere chancerne til sine medspillere. Der er også Jesper Lange (3 mål), men han har i flere sæsoner vist, at han ikke er en typisk målsluger.
Braithwaite sparker også straffe- og frispark, hvilket øger hans muligheder gevaldigt. At han ligeledes har udtalt at han er i sit livs form, underbygger også dette spil:
Imod spillet:
Det nemme svar er skader. Det kan ødelægge hele spillet, men sådan er vilkårene. Jakob Ankersen er den eneste jeg ser, som reel konkurrent til spillet, da han har været målfarlig, men jeg forventer ikke at han kan lave +3 mål i foråret. Det er egentligt samme historie med Jesper Lange, han er en holdspiller, som gør alt det grove arbejde og giver plads til medspillerne.
http://www.betxpert.com/eksper…