18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Talent 2008

har lagt mærke til betsafes odds på talent2008. først troede jeg følgende odds var på vinderen, men da jeg opdagede at vi "blot" snakker om hvem der går videre fra semifinalen fredag, må jeg indrømme - at på trods den store pengepung skal frem grundet det lave odds - så er der stor værdi i at spille på nicklas the nerd avancerer:

Betsafe odds på Anden Semifinale - hvem går videre?
Nicklas 1,28
Ragnar 2,40
Baltzer Brødrene 3,75
Miss OTB 6,00
Gug Rope Skipping 6,50
Edward 10,00
Trio Kia 15,00
Abominabel 30,00

julie steincke nævnte under hans audition at hun mente at han ville blive vinderen af hele showet - et udsagn, jeg personligt ikke er det mindste i tvivl om. ingen af de tilbageværende semifinalister har samme proffesionalisme over sig. hans performance til audition var sublim. hans story omkring hans afdøde mor skader ham heller ikke. så om han går videre fredag, burde der ikke kunne sættes DET MINDSTE spørgsmålstegn ved. er jeg den eneste der finder dette odds enorm attraktivt? er jeg blind af begejstring, og er det potienel mulighed for at han ikke avancerer som én af de to semifinalister som skal til finalen?

15 Kommentar

Tilføj kommentar