18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Sverige Elitserien

Hvis der er nogen der har undret sig over stilheden på Elitserie tipsene vil jeg lige komme med en forklaring samt et par kommentarer til tirsdagens kampe.
Jeg har desværre savnet den fornødne tid på det sidste og har desuden være inde i en dårlig stime med de tips der er kommet. Har valgt de forkerte kampe, og dem jeg har ”tænkt” på er i stedet gået hjem. Tror alle kender til den slags…Derfor har jeg ikke ønsket at rådgive andre til at spille på udfald jeg selv er i vildrede med, og pga. det tidsmæssigt har jeg nedprioriteret at komme med info-kampe.

Ang. aftenens tre kampe lige et par ord:

Frölunda-Brynäs: Jeps, klart no-brainer 1-tal til dårligt odds. Frölunda kværner derudaf og selv om Brynäs er blevet forstærket har de næppe mange chancer for at overraske. Hjemmeholdet skal vel have omkring 70% vinderchance, så der er tale om en storfavorit til undervalue odds.

Modo-Luleå: Endnu et 1-tal, men langt fra så ”sikkert” som i ovenstående kamp. 1,75 hos Centrebet på Modo går nok lige an, men Modo har det med at svipse på de mærkeligste tidspunkter og Luleå har virkelig hårdt brug for point. Luleå er meget ringe ude og har tabt tre kampe i træk, men har vundet hos Modo tidligere på sæsonen. Tør man stole på Modo!?

Djurgården-Timrå: Som odds antyder en meget svær kamp at spå om. Den kan gå hvad vej det skal være. Selv om Djurgården er gået lidt ned i kadence efter tre kampe i træk uden sejr, og senest tabte 1-6 hos Malmö, skal man ikke glemme, at de har fået point i 6 af deres sidste 7 kampe. Timrå har vundet 3 af deres sidste 4 kampe, og er aldrig nogen nem modstander. Timrå er smal favorit, men DIF er stærke hjemme i Globen. X er bestemt en mulighed, men i øvrigt er det op til den enkeltes præferencer at gætte på udfaldet af denne kamp.

1-1-X! En double med Frölunda/Modo synes oplagt, men odds er i givet fald på bookiernes præmisser.

http://www.betxpert.com/eksper…

2 Kommentar

Tilføj kommentar